خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: امام(ره) با حرکت خود غرب را شوکه کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط پهلوی آمریکا را تحقیر کردند.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۴۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم نشست بصیرتی به مناسبت چهلیمن سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عج استان قزوین، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، اعضای شورای شهر، بسیجیان و مردم این شهر در مسجد امام حسین ع برگزار شد.
حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عج استان قزوین در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ کشور عزیزمان است، در سال ۵۷ وقتی امام خمینی ره تصمیم گرفتند به ایران برگردند همه قدرت(ارتش و ساواک) در دست پهلوی بود و در کنار آن همه قدرت های شرق و غرب از آن حمایت می کردند.
وی خاطرنشان کرد: امام از نظر ظاهری دست خالی بود و هیچ تجهیزاتی نداشت ولی امام ره به پیروزی رسید سلاح امام تکیه به ایمان به خداوند بود، پیروزی امام یک معجزه الهی بود و غیر از آن نمی شود توصیف کرد.

حرکت امام خمینی(ره) باعت شوکه شدن غرب و تحقیر آمریکا شد
معبودی به شخصیت امام خمینی ره از زبان عارفان و عالمان اشاره کرد و گفت: امام با حرکت خود غرب را شوکه کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط پهلوی آمریکا را تحقیر کردند.
این مسوول به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: زیر سایه ولایت زندگی کردن، استقلال، احیای هویت دینی و شخصیتی و اجرای قوانین دینی ملت ایران از اهداف اصلی انقلاب است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عج قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی از اول بدنبال این بوده است که رژیم فاسد و استبدادی پهلوی را نابود کند، حکومت پهلوی در چند سال حکومت خود جز خیانت کاری نکردو حقیقتا رژیمی فاسد از اقتصادی، اخلاقی، سیاسی ومالی بود.
وی با بیان اینکه بعضی ها می خواهند کارهای پهلوی را مثبت نشان دهند، گفت: دوران رژیم پهلوی اینگونه نبوده است، در ۵۳ سال حکومت پهلوی چیزی جز ذلت خواری برای کشور نداشت آنها بدنبال تغییر تاریخ شمسی، کشف حجاب، مقابله با دین، عدم استقلال و .... بودند و همین که انقلاب هویت ما را برگرداند کار بزرگی بود.
معبودی تاکید کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون هر اندازه که به دین و آرمان های انقلاب اسلامی عمل کردیم، پیشرفت داشتیم، انقلاب به اهداف اصلی خود رسیده است ولی در رسیدن به برخی اهداف فرعی مشکل داریم که این به توطئه دشمنان برمی گردد و امروز تحریم های ظالمانه را بر علیه کشورمان به راه انداختند تا ما را تسلیم خواسته های خود کنند که انشالله به اهداف شوم خود نخواهند رسید.
این مسوول اظهار کرد: مردم انقلاب کردندکه در سایه انقلاب مشکلات اقتصادی، اشتغال و معیشت مردم حل شود و مسولین باید تلاش کنند که این امر محقق شود و زمینه اشتغال زایی مردم حل و زندگی راحتی داشته باشند.
وی تصریح کرد: امروز متاسفانه برخی از مدیران و مسوولان در کشور فساد مالی دارند که باید قاطعانه با آن ها برخورد شود حقیقت انقلاب این نبوده و نیست.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین یکی از هدف انقلاب اسلامی این بوده است که ما از حقارت خارج شویم و امروز شاهد این هستیم که امروز رئیس جمهور امریکا در تلاش این است که با رئیس جمهور ایران بنشیند و مذاکره کند اینها همه به برکت انقلاب اسلامی و شهداست.
معبودی تأکید کرد: در زمان پهلوی کشور ما را به حساب نمی آوردند درواقع هیچ بودیم ولی امروز به برکت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری با وجود این همه تحریم ها و چالش، هفتمین قدرت تاثیرگذار جهان هستیم.
وی ابراز کرد: امروز جز ۲۰ کشور برتر دنیا از نظر اقتصادی هستیم و این با وجود تحریم ها وفشار اقتصادی بوده، این آماری است که بانک جهانی داده است و حرف ما نیست، در حالی در زمان پهلوی همچین چیزی نبود و از نظر اقتصادی صفر بودیم.
وی تصریح کرد: از نظر علمی و پزشکی قبل از انقلاب یک مورد شرکت کننده در المپیاد جهانی نداشتیم ولی امروز جز ده کشور برتر دنیا در بحث علمی هستیم و در این زمینه صاحب نظر هم هستیم، در حوزه پزشکی مخصوصا جراحی قلب کودک رتبه اول در جهان را داریم در حالی که در انقلاب این چنین نبوده است.
این مسوول ابراز کرد: الحمدالله مردم ثابت کرده اند با وجود این همه مشکلات، همیشه پای انقلاب هستند و با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن این موضوع را ثابت خواهند کردند و توطئه دشمنان را یکبار دیگر نا کام می گذارند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها