امام جمعه چناران:

انقلاب اسلامی ایران برگرفته از خروش انقلابی حضرت زهرا (س) است

امام جمعه چناران گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از خروش انقلابی حضرت زهرا (س) است و از قیام آنان پی می‌بریم که حاکمیت از آن صالحان و مومنان است.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۴۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدی در حاشیه مراسم دعای ندبه و جشن ورود حضرت امام (ره) که با حضور مسئولین و نیرو‌های نظامی و انتظامی و پایوران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چناران در مصلی نمازجمعه برگزار شد ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از خروش انقلابی حضرت زهرا (س) است و از قیام آنان پی می‌بریم که حاکمیت از آن صالحان و مومنان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مرهون اهل بیت (ع) و برگرفته از روحیه انقلابی حضرت زهرا (س) است که در مقابله هجمه‌های دشمن نسبت به امام و ولایت مبارزه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مرهون و مدیون خون شهداء است که در مقابل توطئه‌های و دسیسه‌های دشمنان مقاومت کردند و ثابت کردند که با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری وحدت کلمه، ایثار و اخلاص در مقابل تمام دنیا ایستادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: احیای فرهنگ قرآن و احیای فرهنگ نماز در جامعه و تقویت بنیه علمی از ویژگی‌های حکومت امام زمان (عج) می‌باشد.

در پایان مراسم نیز رژه موتوری و خودرویی همزمان با سراسر کشور برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها