امنیت پایدار از دل تهدید‌ها و تحریم‌ها بیرون آمد/۲۴۰۰ برنامه در استان برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۰۶۳۲۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدحسین رجبی فرمانده قرارگاه شهید شهرام فر استان کردستان با حضور در برنامه زنده تلویزیونی به تشریح برنامه‌های دهه فجر در سپاه استان پرداخت و اظهار داشت: ماهیت این انقلاب اسلامی است و در وجودش استکبار ستیزی و ظلم ستیزی نهفته است.

وی افزود: در طول این چهل سال، انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام داده است که نوید بخش و الهام بخش برای سایر امت‌ها و نهضت‌ها بوده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، با اشاره به اینکه انقلاب باعث رشد قابل توجه‌ی در تمام عرصه‌ها شده است گفت: آمار مقایسه‌ای بیان شده خود گواهی بر این ادعا است، زیرا در خیلی از حوزه‌ها در کشور نشان میدهد که با وجود مشکلات و تنگنا‌های که وجود داشت و دارد باز هم پیشرفت، پیشرفت برجسته و قابل ملاحظه‌ای بوده است.

سردار رجبی به محدودیت‌ها در اوایل انقلاب اشاره کرد وبیان داشت:یکی از این محدودیت‌ها جنگ تحمیلی بود که خسارت هزار میلیارد دلاری را برای کشور به بار آورد و سایر مشکلات دیگر، که از دل تمام آن‌ها امنیت پایدار برای این انقلاب رقم خورد و اینک در آستانه ۴۰ سالگی، جشن به ثمر نشستن آن را نظارگر خواهیم بود.

وی افزود: قدرت بازدارندگی کشور هم به جایی رسیده است که سران آمریکا از این پیشرفت‌ها برآشفته اند.

سردار رجبی به پیشرفت و وجود ظرفیت‌های موجود در استان کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: طول هشت ساله‌ای خدمت خود که در کردستان مسوولیت دارم همواره بعد از بحث امنیت، به موضوع توسعه و پیشرفت استان پرداخته‌ام، زیرا توسعه موجود زمینه‌ساز امنیت و آرامش مردم است که تحقق آن نیاز به همت سایر مسوولان اجرایی دارد.

رجبی گفت: مسئولین دولتی باید با امیدآفرینی جهت ایجاد شغل برای رفع محرومیت زدایی در روستا‌های استان و با حضور مشارکتی چهار ضلعی دولت، سپاه، مردم و خیرین برای آبادی این استان به جد باید تلاش کرد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر پرداخت و گفت: در این ایام حدود ۲ هزار و ۴۰۰ برنامه در کردستان برگزار می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه کردستان، افتتاح مسکن مددجویی، برگزاری نشست‌های فرهنگی، اعزام اکیپ‌های درمانی رایگان به مناطق محروم از ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی مددجویی در استان عنوان کرد: که ۱۷۰ واحد آن در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها تاثیری بر همت کاری ندارد گفت: سپاه بیت المقدس در جهت ارئه خدمت در این استان صادقانه هزینه و تلاش می‌کند.

رجبی در پایان از افتتاح سراسری ۴۰ هزار پروژه در کشور خبر داد و گفت: سهم استان کردستان افتتاح ۱۵۰۰ پروژه خواهد بود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات