فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: تفکر انقلابی ملت ایران که به رهبری امام به جهان صادر شده است ، موجب عصبانیت دشمن شده است.
کد خبر: ۹۱۰۶۲۷۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار یوسف مولایی اظهار داشت : انقلاب اسلامی دشمن غرب در سراسر تاریخ است که توانسته قوانین نوشته و نانوشته آنان را به هم بزند.

 تفکر انقلاب دشمن را عصبانی کرده است

وی با بیان اینکه دشمنان برای ایجاد فتنه و تفرقه در کشور برخی را آموزش دادند، تصریح کرد: نماد تمدن غرب در دنیا اقتصاد است که برای حفظ آن دست به کشتن و جنگ می زنند.

سردار مولایی یادآور شد: تمدن وحشی غرب در جنگ جهانی دوم 57 میلیون نفر کشته داشته است که امروز نیز زیر چکمه های این تمدن مردم یمن ، سوریه، عراق ، لبنان ، افغانستان و پاکستان آسیب دیده اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز کینه دشمن آن قدر زیاد است که برای از بین بردن تفکر انقلاب ، مثلث شوم زرد را تشکیل داده اند تا جمهوری اسلامی ایران را براندازند.

سردار مولایی ادامه داد: برای مبارزه با دشمن فقط باید باور داشت تا تحریم را شکست و بار دیگر شعار ما می توانیم را به دنیا نشان داد.
وی با اشاره به اینکه در 40 سال گذشته ثابت کرده ایم که ما می توانیم لذا باید در مقابل خلق نیاز دشمنان در حوزه اقتصادی هوشیار بود.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: برخی از مشکلات موجود در حوزه اقتصادی کشور به مسئولان بر می گردد.وی افزود: دشمنان در سال 80 از روی میز بودن گزینه ها سخن می گفتند و امروز از تحریم های اقتصادی که باید در مقابل تبلیغات سوء که با هدف خودباختگی انجام می شود بیدار بود.

وی تاکید کرد: با توکل به خدا راه امام و شهدا با تبعیت محض از ولایت فقیه ادامه دارد و در راهپیمایی 22 بهمن وحدت ملت ایران به نمایش در می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها