امام‌جمعه موقت اردکان با اشاره به موانع و مشکلات پیش روی کشور گفت: انقلاب اسلامی ما زنده است و به حرکت خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۰۶۲۵۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدکاظم حسینی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردکان ضمن توصیه و سفارش به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه گفت: تقوا، مایه رسیدن به پیروزی و فلاح است و رستگاری دنیا. آخرت درگرو رعایت تقواست.
وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و ایام فاطمیه اظهار داشت: به‌حق می‌توان این دهه را دهه فجر فاطمی نامید. این انقلاب از آرزو‌ها و نتایج مبارزات و ایثارگری‌های آن مادر پهلو شکسته است.
امام‌جمعه موقت اردکان گفت: این انقلابی که امروز به کوری چشم دشمنان قسم‌خورده که آرزوی ندیدن این سالگرد را برای مردم عزیز ایران اسلامی داشتند، چهلمین سالگرد آن آغازشده است.
وی تصریح کرد: در اینجا به همه دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آن‌ها خطاب می‌کنیم که چهلمین سالگرد این انقلاب آمد و شما این آرزو را به گور بردید و از عصبانیت و خشم بمیرید که به فضل الهی این انقلاب زنده است و به حرکت خود تا رسیدن پرچمش به دست صاحب اصلی آن ادامه خواهد داد. ما باید انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم.
حجت‌الاسلام حسینی پور گفت: یکی از نشانه‌های انقلابی گری این است که اهداف انقلاب را همیشه در پیش چشم خود داشته باشد. اگر ما تقوا و توکل به خدا داشته باشیم زودتر ازآنچه فکر می‌کنیم به این اهداف نائل خواهیم آمد.
وی افزود: انقلاب اسلامی ما امروز به‌عنوان امانتی در دست ما قرار داده‌شده است. بسیاری از مسئولین امروز پرورش‌یافته و بزرگ‌شده دوران چهل‌ساله این انقلاب هستند. ما باید این امانت را حفظ کنیم.
خطیب نماز جمعه اردکان گفت: انقلاب ما در حال حرکت به‌سوی آرمان‌هاست. در این راه مشکلات و موانعی وجود دارد، اما این انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد. ما در این مسیر دشمنی‌هایی را می‌بینیم و دشمن همه هم‌وغم خود را برای مبارزه با این انقلاب گذاشته است. این نشانه حیات وزنده بودن این نظام است و نشان می‌دهد که انقلاب ما در پرتو رهنمود‌های امام عظیم‌الشأن و مقام معظم رهبری و باهمت جوانان خود خار چشم دشمنان است و خواب آن‌ها را آشفته کرده است.
وی اظهار داشت: اگر در کشور ما اسلام آمریکایی مستقر بود و اهل مماشات و کوتاه آمدن در مقابل مستکبرین عالم بود کسی با آن مقابله نمی‌کرد بلکه همراهی می‌کردند مانند دوران رژیم سابق که همه امکانات خود را برای حمایت از شاه ملعون به کار گرفتند.
حجت‌الاسلام حسینی پور در پایان گفت: راه‌حل سختی‌ها و مشکلات، مقاومت، ایمان به خدا، تکیه به مردم و تکیه‌بر ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد است. راه نجات از دام‌های شیطان، نگاه به خارج و دشمنان نیست. یکی دیگر از نشانه‌های انقلابی گری این است که نسبت به دشمن و نفوذ دشمن حساس باشیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات