خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رامشیرصبح امروز در نشست خبری با شهرستان رامشیر از برگزاری بیش از 60 برنامه در ایام دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۶۲۲۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱

به گزارش شبکه خبرگزاری بسیج شهرستان رامشیر؛، سرگردپاسدارکیوان منصوری ، در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات سپاه ناحیه رامشیربرگزار شد، انقلاب اسلامی را معجزه الهی برای ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: نه تنها به وجود آمدن انقلاب یک معجزه الهی است که حفظ و استمرار آن نیز خود نوع دیگری از معجزه و حتی بزرگتر از معجزه اول محسوب می شود.

وی به اهداف انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: نفی استبداد داخلی و براندازی رژیم ستم شاهی ، ایجاد حکومت مبتنی بر رای مردم و اجرای عدالت اجتماعی از جمله اهداف مهم انقلاب می باشد.

سرگردمنصوری در ادامه به مهمترین برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: دیدار با امام جمعه محترم، برگزاری مسابقات ورزشی ، غبار روبی مزار شهدا، نشست روشنگری و برگزاری جشن انقلاب از جمله برنامه های مهم ما در این دهه می باشد.

وی همچنین برگزاری نشست های بصیرت افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب، نشست گفتمان انقلاب ، برگزاری اردوهای جهادی ، دیدار با و خانواده شهدا را از دیگر برنامه های شاخص سپاه ناحیه رامشیردر این دهه برشمرد.

سرگردمنصوری همچنین گفت: تمامی این برنامه ها در سطح حوزه های مقاومت و پایگاه های مقاومت بسیج در طول ایام دهه فجر برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها