نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:

فضای مجازی فرصتی ناب برای انتقال پیام انقلاب به جهانیان است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان نسل سوم انقلاب با الگوگیری از هشت سال دفاع مقدس، فضای مجازی را به یک فرصت بی‌نظیر برای انتقال پیام انقلاب به جهان تبدیل کردند.
کد خبر: ۹۱۰۶۲۰۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر شامگاه گذشته جمعه 12 بهمن ماه در نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی استان خراسان رضوی که با حضور فعالان فضای مجازی سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی در سالن صبا صدا و سیمای مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی باور آحاد مردم عدم توانمندی ایران در انجام کوچکترین کارها بود، اظهار کرد: کشور ایران به برکت انقلاب اسلامی بر اساس اذعان بیگانگان توانایی دستیابی به هر نوع تکنولوژی و فناوری را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه جوانان کشور ایران همانند هشت سال دفاع مقدس البته این بار در فضای مجازی به دشمنان نشان دادند که تهدید را به فرصت تبدیل کرده‌اند، افزود: امروزه به لطف خداوند و با تلاش جوانان، از فرصت فضای مجازی برای انتقال پیام انقلاب به جهانیان به بهترین وجه استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در مجلس کمیته فضای مجازی با مسئولیت بنده راه‌اندازی شده است، گفت: فعالان فضای مجازی اگر مطالبه‌گری یا کمکی در این راستا نیاز داشتند به بنده اطلاع رسانی کنند تا بر اساس قانون اساسی و سایر اختیارات مورد پیگیری قرار گیرد.

حجت الاسلام پژمان‌فر در بخش دیگر از سخنانش با تاکید بر اینکه بهترین شکل دموکراسی در سطح دنیا در کشور ایران وجود دارد، عنوان کرد: مردم زمانی که در دوران انتخابات مجلس شورای اسلامی، نماینده شهر و شهرستان خود را بر حسب آرا انتخاب می‌کنند باید پس از انتصاب  نماینده مجلس، نسبت به نماینده خود برای پیگیری و رفع مشکلات مربوطه، مطالبه گری جدی و مداوم داشته باشند.

وی ادامه داد: ارتباط مردم و نماینده برای اینکه همانند وکیل و موکل شود باید فضای مطالبه‌گری میان مردم شکل بگیرد از همین روی با مطالبه‌گری مردم، نمایندگاه بدون شک پیگیر مطالبات خواهند شد.

رئیس مرکز فضای مجازی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروزه آحاد مردم باید به صورت جدی نسبت به نماینده شهر وشهرستان خود احساس مسئولیت کنند چرا که مردم با مطالبه‌گری جدی از مسئولان البته بدون افتراء و توهین، قطعا مانع تصمیم‌گیری‌های تحمیلی و تصویب طرح‌ها و لوایح یک سویه همانند fatf خواهند شد.

حجت الاسلام پژمان‌فر خاطرنشان کرد: عوامل نفوذی امروزه تمام تلاش خود را برای اینکه مردم نسبت به توانایی و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در اداره کشور ناامید کنند به کار گرفته‌اند که این حرکت مقدمات فتنه آینده را رقم می‌زند و مردم باید ایستادگی کنند.

گفتنی است؛ گروه‌های برتر نخستین رویداد رقابتی فعالان مجازی استان خراسان رضوی که طی 4 روز در قالب 40 ساعت در زمینه‌های تولید و تحلیل و رصد محتوا با یکدیگر به رقابت پرداختند در پایان این گردهمایی به ترتیب شهرستان مشهد، تربت حیدریه و نیشابور که به مقام‌های اول، دوم و سوم دست یافته بودند با اهدای لوح، تندیس و جایزه نقدی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها