عزت‌الله ضرغامی پس از دیدن فیلم سینمایی «رد خون» نوشت: به همه دست اندرکاران و عوامل فیلم توصیه می‌کنم به ویدیوچک‌های داوری خیلی توجه نکنند. آثاری از این قبیل، برتر از قضاوت‌های متداول جشنواره‌ای است!
کد خبر: ۹۱۰۶۱۹۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدعزت‌الله ضرغامی، رییس اسبق سازمان صداوسیما در یادداشتی که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد، نوشت: دیشب فیلم «ماجرای نیمروز ۲؛ ردخون» ساخته محمدحسین مهدویان و به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی را همراه دیگر فعالان توییتری و فضای مجازی در سالن حوزه هنری دیدم.

 

قصه خوب و پرکششی داشت و از ویژگی‌های دراماتیک و حرفه‌ای ارزشمندی برخوردار بود.

این فیلم پرتوی به تاریکخانه سازمان منافقین و تشکیلات جهنمی آنان است و نشان می‌دهد که فرایند استحاله جوانان انقلابی به جنایتکاران حرفه ای و جدا شدن از مسیر مردم و مصالح آنان با چه مکانیسمی صورت می‌گیرد.

تعجب من از تسلط خوب کارگردان و عوامل صحنه به فضای دهه ۶۰ و بازسازی تصویری، کلامی و اجتماعی آن دوران است که برای امثال ما کاملا باورپذیر است.

اگر تاریخ مردمان این سرزمین را فرزندان واقعی‌شان روایت نکنند، نااهلان روایت خواهند کرد.

سه گانه سیانور، ماجرای نیمروز و ردخون، روایت تاریخ پرافتخار این مردم است که برای آیندگان و نسل‌های نو، آگاهی‌بخش و بصیرت‌آفرین است.

به همه دست اندرکاران و عوامل فیلم خدا قوت می‌گویم و توصیه می‌کنم به ویدیوچک‌های داوری هم خیلی توجه نکنند. آثاری از این قبیل، برتر از قضاوت‌های متداول جشنواره‌ای است!

ارسال نظرات