خطیب جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه موارد زیادی وجود دارد که نشان دهنده رشد و تعالی کشور در زمینه‌های مختلف است، گفت: هر عرصه وقتی مورد مطالعه بیشتر قرار می‌گیرد این نکته را بیان می‌کند که با توجه به تمام فشار‌ها و تنگنا‌هایی که از سوی دشمن وجود داشت پیشرفت‌های قابل توجهی به دست آمده است.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۷۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی ناهیدی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خلیل آباد با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: باید دستاورد‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف تبیین شود.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم وقتی دستاورد‌های انقلاب را در حوزه‌های مختلف از جمله استقلال کشور، پیشرفت‌های نظامی و دفاعی، اقتصادی، آزادی، رشد معنوی و دینی جامعه به خصوص در بین نسل جوان و… با حکومت پلهوی مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که پیشرفت‌های چشمگیر و قابل توجهی به دست آمده است.

خطیب جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه موارد زیادی وجود دارد که نشان دهنده رشد و تعالی کشور در زمینه‌های مختلف است، تصریح کرد: هر عرصه وقتی مورد مطالعه بیشتر قرار می‌گیرد این نکته را بیان می‌کند که با توجه به تمام فشار‌ها و تنگنا‌هایی که از سوی دشمن وجود داشت پیشرفت‌های قابل توجهی به دست آمده است.

وی با بیان اینکه سرعت پیشرفت علم در ایران، ۱۱ برابر دنیا است، اذعان کرد: ایران تنهاترین تولید کننده پرینتر سه بعدی میکروسکوپی در جهان است و این موارد تنها گوشه‌ای از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها