حضور ۶ تیم از تربت حیدریه در نخستین رویداد فعالان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی

در نخستین رویداد فعالان فضای مجازی خراسان رضوی با عنوان مشق مجازی، شش تیم سه نفره از تربت حیدریه شامل؛ ۲ تیم تحلیل محتوا، ۲ تیم تولید محتوا و ۲ تیم انتشار محتوا رقابت استانی خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۶۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
مدیر مرکز نشر و دیجیتال انقلاب اسلامی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: در نخستین رویداد تخصصی فعالان سازمان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی ۱۵۰ تیم سه نفره از ۲۸ شهرستان در سه رشته تحلیل، تولید و انتشار محتوا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حسین شعبانی افزود: در این رقابت‌ها که از ساعت ۶ صبح امروز آغاز شده تیم‌ها با موصوعات مختلف و رصدی که در شبکه‌های اجتماعی داشتند اقدام به تحلیل، تولید و انتشار محتوا کردند.

وی بیان کرد: در این رقابت‌ها داوران در رشته‌های مختلف محصولات را داوری خواهند کرد و در کنار داوری مشاورانی نیز حضور دارند که به تقویت ایده‌ها و تولیدات کمک می‌کنند.

مدیر مرکز نشر و دیجیتال انقلاب اسلامی به اهداف این رویداد اشاره داشت و افزود: در این رویداد بسیج بصورت کلان توان تخصصی نیرو‌های خود را ارزیابی می‌کند و در ادامه هم افزایی بین نیرو‌ها صورت می‌گیرد، ضمن آنکه فضای رقابتی و انگیزشی ایجاد شده است.

وی دیگر هدف این رویداد را ارتقای توان دانش بین تیم‌ها عنوان کرد و افزود: در کنار این رقابت‌ها تیم‌ها ضمن ارتقای دانش خود در کنار مشاوران و اساتید که در این رشته حضور دارند فضای مهارتی را افزایش می‌دهند که زمینه برنامه ریزی‌های آینده برای مدیران فضای مجازی بسیج را فراهم می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها