خبرگزاری بسیج: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در پیامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلابی اسلامی و ایام الله دهه فجر را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۵۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید حسن صفوی» در پیام خود آورده است: در بهمن ٥٧ زیباترین تابلوی هنری تاریخ توسط ملتی بزرگ ترسیم شد که مانند آن در هیچ مکتب هنری، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی یافت نمی شود.

وی افزود: انقلاب مردم ایران در چهل سال پیش، یک «انقلاب فرهنگی» بود که با اتکا به خودباوری و روحیه آزادیخواهی و ایمان استوار در سایه رهبری مجاهدانه حضرت امام خمینی (ره)، نهالی در خاک زرخیز ایران زمین کاشته شد که امروز در اوج بلوغ، به درختی تناور تبدیل شده تا اقتدار و عزت ایران و ایرانیان را در جهان متجلی کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: شجره انقلاب در این چهل سال، از خون پاک هزاران شهید تناور شد و دشمنان قسم خورده نیز در این سالیان بر پیکره این انقلاب زخم هایی وارد کردند که نتیجه این همه کینه ورزی، جز سربلندی و استواری در برابر این دشمنی ها نبوده است.

«سید حسن صفوی» گفت: «انقلاب فرهنگی» ما، اکنون مرزها را درنوردیده و پیروان این مکتب الهی در کشورهای دور و نزدیک با استبداد ستیز می کنند تا دنیا، شاهد جهانی عاری از ظلم و سلطه شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری افزود: در چهل سالگی انقلاب، شاهد رویش های فرهنگی و هنری باشکوه هستیم که در کنار شاخص های دیگر، این نهضت الهی را به بلوغ رسانده و ملت انقلابی و شهید پرور نیز نمونه ای کامل از وحدت، انسجام، همدلی و ولایت پذیری که همواره در پای بندی به عهــد و پیمان سرآمد روزگارند را به ثبت رساندند.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات