امام جمعه شهرستان فردیس گفت: دشمنان غربی سعی دارند حکومتی خنثی در کشور ایران اسلامی مستقر شود تا با منافع آمریکا زاویه نداشته باشد.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۴۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی‌اکبر ایمانی با اشاره به اینکه انقلابی بودن مهم‌ترین صفت امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: انقلابی گری به معنای مقابله با دشمنان است. ایشان با تدابیر و رهنمودهای خود به‌موقع عمل کردند و کشور را منسجم پیش بردند.

غرب می‌خواهد حکومتی خنثی در ایران حاکم شود

وی در ادامه با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی براینکه شاه‌دوستی به معنای هتک نوامیس مردم و نابودی کشور است، تأکید کرد: امام خمینی (ره) سخنرانی‌های آتشینی داشتند تا مردم را راهنمایی کنند.

امام‌جمعه فردیس بابیان اینکه امام خمینی (ره) فونداسیون حکومت اسلامی ایران را چیدند، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در اروپا کاری کرد که شاه در ۲۶ دی‌ماه از ایران فرار کرد.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال این هستند که ایران باکار هیچ کشوری کار نداشته باشد و حکومتی مهارشده شود، گفت: دشمنان تصور دارند که ازلحاظ هسته‌ای مهارشده است .آن‌ها خواستار گرفتن قدرت موشکی ایران هستند تا قدرت نظامی کشور تضعیف شود.

امام‌جمعه فردیس بابیان اینکه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی اروپایی به‌جای اینکه شرم کنند از عدم تحقق وعده خود، تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی نمی‌توانند کاری کنند که از ترس زیر بار ظلم دشمنان برویم.

وی با اشاره به بیانات امیرالمؤمنین(ع)، خاطرنشان کرد: باید در مقابل دشمنان استوار باشیم این در حالی است که عده‌ای برای مردم ترس ایجاد می کنند و مدعی هستند اگر معاهدات مختلف را قبول نکنیم مردم با مشکل مواجه می شوند این در حالی است که قبول برخی معاهدات یعنی اینکه باید بجنگیم تا از شر آن‌ها خلاص شویم.

امام‌جمعه فردیس با اشاره به اینکه در میدان جنگ نباید به دشمنان پشت کنیم، عنوان کرد: امروز جنگ اقتصادی است و دشمنان با تمام قدرت وارد این میدان شوند اگر قرار است در برخی سنگرها عقب‌گرد کنیم باید در مسیر اقتصاد مقاومتی کار کنیم. رهبر معظم انقلاب بارها هشدار دادند که مبادا به لبخند دشمنان اعتماد کنید اما بازهم با بدعهدی آمریکا مواجه شدیم.

وی بابیان اینکه به مسئولان نظام هشدار می‌دهیم که در جنگ تمام‌عیار اقتصادی با تمام قدرت حضور یابید و با منویات مقام معظم رهبری پیش ببروند، گفت: ملت انقلابی ایران ۴۰ سال است که با تمام قدرت حضور دارد و  سر تعظیم مقابل دشمنان فرود نیاورد.

امام‌جمعه فردیس در بخش دیگری از انقلابی گری‌های دادستان فردیس که در مقابل زیاده‌خواهی‌های برخی افراد ایستادگی کرده است، تشکر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد: باید همدلی و محبت در جامعه حفظ شود. دستگاه‌های بازرسی باید با جدیت کار کنند که جلوی احتکارها و گران‌فروشی‌ها گرفته شود.

به گفته حجت‌الاسلام ایمانی مردم ایران در روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور خود سیلی محکمی به گردن دشمنان می‌زنند.

ارسال نظرات