سپاه بسیج ناحیه زهک به مناسبت دهه فجر بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۴۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد در این بیانیه آمده است:
 
بسم رب الشهداء و الصدیقین

والفجر و لیال عشر
ایام الله دهه فجر یادآور آزادی مردمان غیور ایران زمین از چنگال طاغوت و رژیم منحوس پهلوی و پایان بخش ذلت و تحقیر بزرگ مردمان شریف ایران است.

این ایام یادآور پایان چپاول ثروت‌ها و سرمایه‌های ملی ایران و پایان انحصار ثروت‌های ملی که در بند خاندان منحوس پادشاهی ایران بود میباشد.

دگر بار عطر روح بخش بهار انقلاب اسلامی در فصل خزان و سرما به مشام تمام وفاداران انقلاب اسلامی رسید و تمامی مردمان انقلابی و مبارز ایران اسلامی را سرشار از شور و حماسه حضور کرد.

دهه فجر بزرگترین تحول در تاریخ اسلام است که در سایه خدامحوری و ولایتمداری، وحدت و همدلی، خودباوری و ایستادگی توانست رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را به مزبله تاریخ بفرستد و الگویی باشد برای تمامی حرکت‌های انقلابی و ظلم ستیزانه سرتاسر جهان.

هر چند شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و سگِ هار منطقه رژیم نامشروع صهیونیستی از شروع نهضت بزرگ اسلامی ایران در مقابل ملت ما ایستاده و با طرح نقشه‌های مختلف از جمله ترور شخصیت‌های برجسته و اثرگذار نظام، توطئه و کودتا‌های گوناگون، تحمیل جنگ و تجهیز دشمنان ملت، تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه، برافروختن فتنه توسط ساده لوحان و کاسه لیسان آنان، ترور دانشمندان مظلوم هسته‌ای و دیگر دسیسه‌ها سعی داشتند به خیال واهی خود از حرکت و پیشرفت جوانه‌های انقلاب اسلامی جلوگیری نمایند؛ یکی پس از دیگری در آتش افروزی فتنه‌گرانه خویش سوختند و از صفحه روزگار محو شدند و بحول و قوه الهی اکنون اسلامگرایان قطب اول عالمند و امروز مفتخرانه و عزتمندانه مسرور جشن سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستند.

در حال حاضر دنیای استکبار که در رکود بزرگ اقتصادی و افول مالی و سقوط نظام سرمایه‌داری قرار گرفته، سعی دارد با ترفند‌های شیطانی ملت ایران را مایوس و ناامید نماید غافل از آنکه مردم شریف و همیشه در صحنه در سایه ولایت، ولی امر مسلمین جهان، توفنده و مقاوم و با پاسداری از دستاورد‌های گران‌سنگ انقلاب و آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و حفظ اقتدار نظام مقدس اسلامی، تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌نمایند. به یقین افتخار و درخشش امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی مدیون رهبری قاطع و حکیمانه امام راحل و جانشین خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و فداکاری رزمندگان، جانبازان، شهیدان و وفاداری امت قهرمانی است که در طی چهل سال اجازه نداده‌اند لحظه‌ای و دمی صلابت و اقتدار نظام مقدس اسلامی ایران آسیب ببیند.

سبزقامتان ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به صاحب اصلی انقلاب حضرت، ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با سپاس از رشادتها، جانفشانی‌ها و حضور بی‌دریغ ملت شریف ایران که به راستی در طول تاریخ انقلاب نماد وفاداری و مقاومتند اعلام می‌دارد؛ تا پای جان گوش به فرمان، ولی امر مسلمین، پاسدار واقعی انقلاب و مدافع آرمان‌های والای امام و حافظ دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه زهک
ارسال نظرات