خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) گفت: وقتی به ۴۰سالگی انقلاب وارد شدیم یک پختگی جامع و کامل رسیده و انقلاب اسلامی امروز در اوج بلوغ سیاسی و اجتماعی و فرهنگی بوده است.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۴۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

سرهنگ محسن شیخ حسنی فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن تسلیت ایام فاطمی و تبریک دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی در حال گذر به دهه پنجم بوده و سپاه ناحیه امام حسن با استفاده از ظرفیت های خود بیش از ۲۰۰برنامه اجرا خواهد کرد.
وی با اشاره به مقدس بودن عدد ۴۰در احادیث و روایات گفت: وقتی به ۴۰سالگی انقلاب وارد شدیم یک پختگی جامع و کامل رسیده و انقلاب اسلامی امروز در اوج بلوغ سیاسی و اجتماعی و فرهنگی بوده است. هرچند مشکلات در جامعه را نمی شود کتمان کرد اما می توان با عمل به قسط و عدالت بر این معضل نیز فایق آمد.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) در ادامه تصریح کرد: بیش از ۸۰برنامه از مجموع برنامه شاخص بوده که با استقبال خوب مردم مواجهه خواهد شد. یکی از برنامه های مدون ۲۰۰سری تصاویر نمایشگاهی ریل گذاری شده در مساجد و امام زاده ها نصب تا مردم از آن دیدن نمایند. در همایش نقش رزمندگان استان قزوین در شمال غرب و غرب کشور که در مسجد امام خمینی برگزار خواهد شد بیش از ۲۵۰۰نفر در مسجد امام خمینی حضور یافته و سرلشکر ایزدی سخنران اصلی خواهند بود.
وی از برنامه های شاخص دیگر با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب با اعزام سخنرانان به مدارس گفت: رژه موتور سوران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غبار روبی مزار شهدا و اعزام سخنران به مدارس و مساجد از دیگر برنامه های شاخص خواهد بود.نشست صمیمی با حلقات صالحین در مسجد شیخ الاسلام خواهیم داشت.
شیخ حسنی تصریح کرد: سردار اهوازیان و سرلشکر ایزدی، قدیری ابیانه از سخنرانان شاخص کشوری بوده که در برنامه های تدارک دیده شده حضور یافته تا جشن انقلاب را در آستانه ۴۰سالگی پرشکوه تر برگزار شود.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع ) ضمن اشاره به نقش ویژه بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به همراه سردار شاهرخی و آیت الله عابدینی و جمعی از مسئولان در بازار قزوین حضور یافته تا از سربازان جنگ اقتصادی تشکر کرده و به مشکلات آنان توجه شود. مراسم نورافشانی برخلاف سال های گذشته در شام ۲۲بهمن توسط ارتش در زمین شقایق و تپه نورالشهدا برگزار خواهد شد.
شیخ حسنی در پایان ضمن تشکر از مردم در یاری رساندن به انقلاب و نظام گفت: انقلاب اسلامی در حالی وارد دهه پنجم می شود که نیاز مند مدیریت جهادی بوده و مردم به همراه مسئولان با حضور گسترده خود در یوم الله ۲۲ بهمن فریاد خود را برسر استکبار بکوبند تا قدرت لازم برای نظام در عرصه داخلی و خارجی در جهت خدمت به منافع ملی با حمایت مردمی صورت گیرد.
1002/ت30ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها