مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۲۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام افشار در آستانه چهلمین سالگرد آنقلاب اسلامی در گفتگو با بسیج ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: دههٔ فجر انقلاب اسلامی به ده شب پر التهاب امت انقلابی از روز حضور امام امت تا غلبه کامل امام و امت بر رژیم وابسته شاهنشاهی گفته میشود که سرآغاز پیشرفت همه جانبه اراده ی انقلابی مردم و تقابل با اراده شیطانی استکبار جهانی شد.

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی با همه توطئه‌های مختلفی که علیه این ملت قهرمان داشتند، نتوانستند بر اراده ، استقلال و انقلابی گری مردم غلبه کنند ، چرا که مردم با اراده ملی، تکیه بر قدرت لایزال الهی و زعامت فقهایی عادل چون حضرات امام خمینی و امام خامنه ای همه بحران‌ها را پشت‌سر گذاشتند تا امروز به همه جهانیان ثابت کنند که ایران و ایرانی ذلت نمی‌پذیرد و همیشه آماده است تا با فرمان ولی‌فقیه زمان خود برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی فداکاری کند.

حجت الاسلام افشار بیان کرد: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک ویژگی بارز دارد زیرا که دشمن از قبل اعلام کرد که شیرینی ۲۲بهمن را از مردم ایران می گیریم و حتی نمی گذاریم به چهل سالگی برسد.

وی با بیان اینکه امروز باید صدای انقلاب و جریان ارزشی به گوش جهانیان برسد، خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا تمام برنامه‌های این ایام در قالب صدای انقلاب، اهداف استکبار جهانی را نابود کنندوی تصریح کرد: پس از چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی هیچ فرصتی نباید از دست برود و آحاد مردم و مسئولان با هم در راستای آبادانی و توسعه همه جانبه کشور گام برمیدارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرج بیان اینکه این بزرگداشت فرصت مناسبی برای نشان دادن پیشرفت های جمهوری اسلامی و مقایسه نقطه آغازین انقلاب با وضعیت کنونی و فعالیت های ارزنده افزود : دولت های مختلف فارغ از تفکرات، جناح بندی ها و نوع نگاه های سیاسی و به طور کلی عملکرد انقلاب اسلامی است.

وی گفت: تبیین پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی، زمینه سازی آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان با اهداف و آرمان های امام راحل، تبیین نقش ولایت فقیه در پیروزی و حفظ کشور و نظام در بحران های مختلف و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی به خصوص در عرصه بین المللی از مهمترین اهداف برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کرج بیان داشت: دهه فجر امسال رنگ و بوی فاطمی خواهد داشت که باید ملاحظات ایام فاطمیه در برنامه های این دهه مد نظر قرار گیرد.

وی در پایان  خاطر نشان کردند: تمامی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج این ناحیه برگزاری نهضت روشنگری را در دستور کار خود قرار داده اند که هر پایگاه دو نشست روشنگری و هر حوزه مقاومت یک برنامه جمعی نهضت روشنگری حوزه محور برگزار می نماید.
همچنین پیگیر برگزاری همایش بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی مردم با حضور بسیجیان و با سخنرانی حکیمانه نماینده معزز ولی فقیه در استان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها