خبرهای داغ:
امام جمعه الوند گفت: راه اندازی کانال ارتباط اقتصادی با اروپا فایده ای ندارد ونباید به غربی ها اعتماد کرد،ما در این موضوع تجربه تلخی داشته ایم و با این حال بعضی ها هنوز از لاشه برجام هم دست نمی کشند.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۲۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام والمسلمین مهدوی امام جمعه شهر الوند در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر الوند اظهار داشت : امروز 12 بهمن اولین روز ایام الله دهه فجر و روز ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلانی می باشد، این ایام را به نمازگزاران تبریک عرض می کنیم.
وی افزود : در حقیقت باید این ایام را که با ایام فاطمیه یکی شده است باید فجر فاطمی نامید.
مهدوی عنوان کرد: انقلاب اسلامی که در چهلمین سال پیروزی خود قرار دارد دچار تلاطم های زیادی شده است و یک هدیه الهی بود که بعد از تاریخ اسلام نمونه ای نداشته است.انقلابی که شکل بگیرد و در مقابل تمام طواغیت زمان چهل سال دوام بیاورد واقعا نمونه ای نداشته است.
مهدوی بیان کرد: این هم با عظمت و فداکاری ایران و شیعیان محقق شده است آیینه درخشان خورشید اسلام در سال 57 در ایران درخشید.
وی خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی سه محور اساسی دارد، اول ایمان به خدا ، دوم برخواسته از اعتقاد و باور مردم و سومین موضوع با رهبری ولی فقیه محقق شده است.
امام جمعه الوند گفت : 15 سال پیش از ورود امام این نهضت شکل گرفت که نتیجه آن در ایام دهه فجر سال 57 دیده شد.
وی بیان داشت : حضرت امام می فرمایند : من آمده ام تا پیوند خدمت گزاری خودمان را به شما عزیران عرضه کنم و تا حیات دارم خدمتگزار همه هستم خدمتگزار ملت های اسلامی و ملت بزرگ ایران هستم.
مهدوی گفت : هدف قیام امام خمینی (ره) همان هدف قیام سیدالشهدا در راه مبارزه با ظلم و ظالمان بود.
وی اذعان داشت : هر زمانی که کشور ما دچار مشکل و فتنه ای شده است امام و رهبری معظم انقلاب محکم ایستادگی کرده اند و با درایت و تدبیر از آرمان های خود کوتاه نیامده ایم.
این مسوول ادامه داد : ما هم به پشتوانه آموخته های خود از امام و مقام معظم رهبری در 22 بهمن امسال بار دیگر با مشت های گره کرده در برابر استکبار می ایستیم.
امام جمعه الوند یادآور شد: مشکلات کشور زیاد است ولی ملت ما لحظه ای عقب نشینی نکرده اند با این حال برخی نباید با بی تدبیری باعث ناراحتی مردم شوند این نوع توزیع گوشت به علت بی تدبیری است که باعث ناراحتی مردم شده است.
وی خاطر نشان کرد: راه اندازی کانال ارتباط اقتصادی با اروپا فایده ای ندارد ونباید به غربی ها اعتماد کرد،ما در این موضوع تجربه تلخی داشته ایم و با این حال بعضی ها هنوز از لاشه برجام هم دست نمی کشند.
امام جمعه الوند با اشاتره به موضوعات مطرح در سطح شهرستان الوند گفت: در هفته های گذشته مطالبی عرض شد و شهردار الوند استعفا دادند و همچنان که قبلا گفتم شوراهای ما باید توجه کنند گزینه ای که انتخاب می کنند دارای صلاحیت کامل بوده و جار و جنجال نداشته باشد.
مهدوی عموان کرد: شهر الوند در برهه هایی برای بعضی ها حیات خلوت شده و باید از این وضعیت خارج شود و مسئولان شهر باید بدانند ما همه جایگاه خود را از مردم داریم و باید خدمتگزار مردم باشیم.
وی گفت: به شورای اسلامی شهر هشدار می دهم که با دقت حرکت کنند و اگر فردی را انتخاب کنند که ناصالح بوده و دست های خیانت درمیان باشد بنده ساکت نخواهم نشست. در جاهای دیگر نیز مشکلات وجود دارد، از دستگاه قضایی تشکر میکنیم، ما از دستگاه قضایی محترم استان و شهرستان درخواست داریم این پرونده هایی که باز شده هر چه زودتر حکم هایشان صادر شود و با قاطعیت مجازات شوند تا مردم بدانند چه کسانی خیانت و دزدی کرده اند.
امام جمعه الوند ضمن تقدیر از ملت شریف ایران تصریح کرد: دست این مردم را باید بوسید، مردمی اینچنین را در طول تاریخ نداشته ایم! چرا عده ای می خواهند این مردم را به نظام بدبین کنند؟ مردم دیگر تحمل افراد فاسد و بی لیاقت را نخواهند داشت.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها