فرمانده سپاه شهرستان فردیس بابیان اینکه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بود ، گفت : با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی های مستکبرین عالم، پس از گذشت ۴۰ سال، همچنان با قدرت و صلابت پابرجاست.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۱۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار علیزاده همزمان با آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در گفتگو با بسیج از برگزاری جشن انقلاب با عنوان «فجر فاطمی» در شهرستان خبر داد و گفت: صدها عنوان برنامه دهه فجر با محوریت فجرفاطمی در شهرستان فردیس برگزار می‌شود.

 دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بود

وی در ادامه افزود: ایام الله دهه مبارک فجر، رشادت ملتی را به یاد می آورد که جانانه در راه رسیدن به شعار اصیل انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و در این راه همواره پیرو رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) بودند.

وی اظهار داشت : دوازدهمین روز بهمن هر سال ، شوق‌ انگیزترین صفحه کتاب انقلاب ، یعنی روز ورود زعیـم آگاه ، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می خورد ، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) بابیان اینکه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بود ، گفت : با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی های مستکبرین عالم، پس از گذشت ۴۰ سال، همچنان با قدرت و صلابت پابرجاست.

دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بود

وی گفت : در طول ۴۰سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران مقاطع حساسی همچون جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی و جنگ نرم را با موفقیت پشت سر گذاشته و در سایه نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای بزرگی برای این کشور رقم خورده است.

سرهنگ پاسدار علیزاده با بیان اینکه ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای اندیشیدن درباره اتحاد و یکپارچگی است اظهار داشت :  دهه فجر نمایش عظمت ملتی است که تاریخ را به تسلیم وا داشته اند و به همه دنیا فهماندند که می‌توان با اتکای به الله بدون در نظر گرفتن قدرت‌های شیطانی و استکباری پیروز شد و می‌توان بدون یاری خناسان عالم راه پیشرفت و سعادت را طی نمود.

 

 

خبرنگار:رستمی

ارسال نظرات