خبرهای داغ:
رئیس سبک کن شین کان کاراته استان سمنان با بیان اینکه مسئولین ورزش به دنبال آمار و ارقام در ورزش نباشند گفت: بسیج ورزشکاران بر مرکز جامع سلامت و استعدادیابی ورزشی تمرکز کند.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۹۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
مرتضی آشوری ورزشکار با اخلاق شاهرودی به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک این ایام الله با بیان اینکه متولد و ساکن شاهرود و دارای دان پنج از فدراسیون کاراته است افزود: دو باشگاه فعال در هلال احمر شهرک ولیعصر و باشگاه مقاومت سپاه شاهرود را اداره می کنم.
وی با اشاره به تعدد عناوین کسب شده خود گفت: قهرمانی مسابقات کمربند طلا اروپا و آسیا سبک سوپرسابکی ۲۰۱۸، کسب مقام سوم اروپا و آسیا سیستم بادی کنتاک ۲۰۱۸، کسب مقام نائب قهرمان مسابقات بین المللی ۲۰۱۸ باکو سبک جیسن کاراته، نائب قهرمان مسابقات بین المللی ۲۰۱۵ سبک شین کاراته، قهرمانی چندین دوره کشور از عناوین کسب شده بنده است.
آشوری با اشاره به مسئولیتهای ورزشی ادامه داد: رئیس سبک کن شین کان کاراته استان سمنان، بنیانگذار سبکهای و سیستم های شین کاراته، کن شین کان کاراته، الیت کیک بوسینگ، دفاع شخصی رو نقاط دیم ماک، آموزش نانچیکو از مبتدی با چشم بسته و دارای مدرک مربیگری از فدراسیونهای کاراته درجه یک ملی، فدراسیون ورزشهای رزمی درجه سه ملی، فدراسیون جودو، کمیته دفاع شخصی درجه سه ملی و دارای مربیگری RA جهانی از سبک شین کاراته هستم.
وی اضافه کرد: عضو دائم هیئت رئیسه سبک گلدن فایت در سطح بین الملل، عضو اسبق هیئت رئیسه و مشاور عالی سبک جیسن کاراته ایران در سال ۱۳۹۵، داری مدرک پایانی هیپنوتیزم از کلینیک تخصصی هیپنوتیزم و متدسلیوای ایران، عضو کمیته استعدادیابی سبک کن شین کان کاراته ایران، نماینده اسبق سبک شین کاراته در استان سمنان و شرق کشور و در سالهای ۱۳۹۲و ۱۳۹۳ دوسال متوالی برترین نماینده سبک شین کاراته ایران و سال 94به عنوان قهرمانپرور ترین نماینده سبک شین کاراته کشور و سال ۱۳۹۶ دعوت شده در جمع بهترین داوران سبکهای کن شین کان ، شین کیوکوشین و بایکورن ایران، سال 95سر مربی تیم استان سمنان در مسابقات انتخابی سبکهای آزاد فدراسیون کاراته، تنها مربی کاراته آزاد شاهرود در مراسم تجلیل از مربیان کاراته آزاد در حضور کا نچو شیرزاد پدر کاراته آزاد ایران، اجرای حرکات رزمی و دفاع شخصی و شکستن اجسام برای برنامه باکاروان انقلاب و مجری گری آقای واحدی برای شبکه ملی و برنامه های متفاوت برای صدا و سیما، سپاه ناحیه شاهرود و ارتش.
آشوری افزود: کسب بیش از ۱۷۰ مقام کشوری توسط هنرجویان بنده، کسب یک طلا و یک نقره در مسابقات پشتوانه تیم ملی فدراسیون کاراته توسط برای اولین بار توسط هنرجویان، کسب چندین مقام بیت المللی ، اروپا و آسیا توسط بنده و هنرجویان
کسب چندین مورد مقام تیمی در مسابقات کشوری توسط تیم تحت آموزش بنده، کسب مدالهای رنگارنگ و مقامهای تیمی بیشمار در سبک های شین کاراته، کیوکوشین یونیون، کیوکوشین، ماتسوشیما، کیک بوکسینگ، کونگ فو ، کونگ فو پرتوا، جیسن کاراته، انشین کاراته، کیوکوشین تزوکا، شین کیوکوشین، سی شین کیوکوشین، سوپر ساباکی کای کان دو، کن شین کان کاراته و ده ها مورد دیگر که از ذکر آنها به دلیل حجم بالای آن عذرخواهم.
وی با اشاره به اهمیت اخلاق در ورزش گفت: یک ورزشکار باید باید در پرورش فضائل اخلاقی چند ویژگی را رعایت کنید که مبارزه با نفس اماره و گذشت، رفاقت، رفاقت جوانمردانه و همکاری مشورت است.
رئیس سبک کن شین کان کاراته استان سمنان با اشاره به سخنی از امام راحل در باب ورزشکاران افزود: امام راحل در بیانی می فرماید«ورزشکاران همانطور که ورزش جسمی دارند، ورزش روحی هم داشته باشند.» و مولا علی(ع) در حدیثی فرمود« هوای نفست دشمن ترین دشمنان توست، کوشش کن که بر آن فائق شوی وگرنه هلاک خواهی شد.»
وی با اشاره به خدمات بسیج به نقل از مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور اظهار کرد: سردار یزدانی هر چند گلایه های را بر عدم همکاری از برخی نهادهای اصلی متولی ورزش بیان می کند ما سرباز ورزش هستیم و از هیچ تلاش دریغ نمی کنیم.
آشوری تصریح کرد: با توجه به سخنان سردار یزدانی که حقیقت است به نظر بنده بهترین خدمات بسیج در عرصه ورزش می تواند ایجاد مرکز جامع تندرستی و استعدادیابی ورزشی باشد با اینکه در بخش زیرساخت ها و ساخت سالن های ورزشی کارهای بزرگی انجام شده است.
وی با بیان اینکه در راستای قهرمان پروری و پرورش مربیان قهرمان پرور بسیج می تواند نقش مهمی داشته باشد گفت: بسیج ظرفیتی نامحدود است که باید از آن استفاده کرد و در پیشبرد اهداف ورزش در سطح ملی و بین المللی و منطقه ای ای بهره برد.
رئیس سبک کن شین کان کاراته استان سمنان با اشاره به شاخص های یک ورزشکار بسیجی عنوان کرد: پیرو ولایت فقیه بودن و آماده به خدمت برای نظام جمهوری اسلامی مهمترین شاخصه های یک ورزشکار بسیجی است.
وی با اشاره به آینده ورزش گفت: ورزش اگر تاکنون م فقیتی کسب کرده به مدد تک تک ورزشکاران و غیرت و هزینه های شخصی آنها بوده و اگر مسئولان به فکر آمار و ارقام در ورزش باشند آینده ورزش ما خوب نخواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها