استاندار مرکزی گفت:امروز حاصل عمر چهل ساله انقلاب قدرت فرامرزی و صدور پیام انقلاب به سایر کشورهای جهان است و انقلاب اسلامی محدودیت جغرافیایی ندارد و مختص ایران نیست،این از دستاوردهای بزرگ انقلاب امام خمینی(ره) است و باید همواره جایگاه انقلاب در قلب جهانیان حفظ شود.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۸۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سيد علي آقازاده استاندار مركزي در شورای اداری مشترک استان مرکزی و شهرستان خمین گفت: امام خميني (ره) از قبل از انقلاب با اقتدار مسیر حرکت خود را دنبال کرد و بخش اعظم حیات باعزتش را در راه اسلام و کسب علوم دینی گذاراند و پس از انقلاب در تمام دنیا به عنوان یک عالم برجسته و سیاستمدار حرفه ای در دنیا شناخته شد که در کسب و حفظ قدرت بسیار هوشمندانه عمل کردند.

وی افزود: امروز پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی راه امام توسط رهبر حکیم انقلاب ذره ای از مسیر خود دور نشد و راه امام با قدرت توسط ایشان دنبال شد.

استاندار مرکزی اظهار داشت:امروز حاصل عمر چهل ساله انقلاب قدرت فرامرزی و صدور پیام انقلاب به سایر کشورهای جهان است و انقلاب اسلامی محدودیت جغرافیایی ندارد و مختص ایران نیست،این از دستاوردهای بزرگ انقلاب امام خمینی(ره) است و باید همواره جایگاه انقلاب در قلب جهانیان حفظ شود.

آقازاده در پایان خاطر نشان کرد: امسال با توجه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شمار طرح های دهه فجر دو برابر سال گذشته است که پیش بینی شده است 7500 شغل به شکل مستقیم و غیر مستقیم از این طرح ها حاصل شود.

ارسال نظرات