فرمانده پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

مبارزه با دشمنان و دفاع از اسلام و انقلاب از دستاورد‌های بسیج می‌باشد

فرمانده پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در جوار گلزار شهدای خلدبرین در تشریح نقش بسیجیان در راستای حفظ و صیانت از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اذعان داشت: مبارزه با دشمنان و دفاع از اسلام و انقلاب از دستاورد‌های بسیج است.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۷۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،  به مناسبت گرامیداشت دهه‌ی فجر و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، متربیان حلقه‌های صالحین پایگاه نجمه خاتون حوزه مقاومت بسیج مهدیه با حضور در گلزار شهدای خلدبرین، قبور ان‌ها را زیارت نمودندو علوّ درجات آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت کردند.
"میرجانی"فرمانده پایگاه نجمه خاتون در تشریح نقش بسیج در راستای حفظ و صیانت از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب انقلاب اسلامی ایران، به اقتدار بسیجیان به منظور جلوگیری از نفوذ دشمن اشاره کرد و افزود: مردم و بسیجیان با حفظ روحیه انقلابی و معنوی خود و حضور همیشگی در صحنه از نظام و بنیان‌های اعتقادی و دینی ان حراست و پاسداری می‌کنند.
وی در ادامه تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی را از حربه‌های دشمن جهت نابودی انقلاب و مایوس نمودن مردم از نظام برشمرد و خاطر نشان کرد:مبارزه با دشمنان و دفاع از اسلام و انقلاب از دستاورد‌های بسیج می‌باشد و ما باید با اگاهی از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب وبازگویی ان برای خانواده و عموم مردم در دفاع از انقلاب و دستاورد‌های ان نقش موثری را ایفا نماییم.
بسیجیان پایگاه نجمه خاتون بعد از تجدید میثاق و بیعت با شهدا  و رهبر انقلاب اسلامی، امامزاده سید گلسرخ یزد را نیز زیارت نمودند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات