نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: همه ما باید با حضور باشکوه در راهپیمایی روز 22 بهمن بار دیگر قدرت و عظمت ملی و شوکت اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۶۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به فرارسیدن ایام الله فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: امسال در حالی چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که استکبار جهانی و دیگر هم پیمانانش ادعا می‌کردند که انقلاب حتی یک دهه هم دوام ولی ملت ایران نه تنها جشن چهل سالگی بلکه سال‌های آینده نیز جشن پیروزی انقلاب را باشکوه و صلابت هرچه تمام برگزار خواهد کرد.

وی به دستاوردهای حاصل شده در عمر 40 ساله انقلاب اشاره کرد و افزود: با تلاش امام و رهبری و ملت ایران در دوران مبارزات انقلابی و پس از پیروزی انقلاب یک قدرت جدید منطقه ای و بین المللی به نام اسلام در جهان ایجاد شد و آن اسلام ولایت، فقاهت و مردم سالاری دینی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: پیش‌بینی پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) درخصوص قیام مردی از قم و هدایت مردم به سمت حق و حقیقت و صراط مستقیم توسط او و ملتی که ندای او را تبریک خواهند گفت، محقق شد و حضرت امام خمینی(ره) سلمان زمان ما از قم برخاست و زمینه ایجاد این حکومت اسلامی را ایجاد و آن را محقق کرد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی انقلاب اسلامی را مقدمه‌ای برای انقلاب و حکومت مهدویت دانست و گفت: حکومت امام زمان(عج) حکومت مسئولیت‌پذیری و تعهد است چنانکه رزمندگان و جوانان ما در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی با همین رویکرد و روحیه برای ایران و نظام افتخارآفرینی کردند و ما نیز باید با همین روحیه برای آیندگان مان افتخار بیافرینیم.

وی افزود: در چهل سال آینده می‌توانیم به قدرت بزرگ منطقه‌ای و در سطح آسیا دست‌ پیدا کنیم و این قدرت، قدرت اسلام، قدرت مردم‌سالاری دینی و قدرت امام(ره) و رهبری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بر لزوم حضور هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: همه ما باید با حضور باشکوه در راهپیمایی روز 22 بهمن بار دیگر قدرت و عظمت ملی و شوکت اسلامی را به جهانیان نشان دهیم و اعلام کنیمکه با قدرت روی پای خودمان ایستاده‌ایم و نه سخنان ترامپ و همپیمانانش، و نه هیچگونه تحریمی نمی‌تواند ما را از پای درآورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات