خبرهای داغ:
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان همدان:

تفکرات سازنده مهمترین غذا برای روح و روان ما است

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه تفکرات سازنده مهمترین غذا برای روح و روان ما است، گفت: ما می‌توانیم از زندگی افراد بزرگ در تاریخ و تجربه‌های خود این تفکرات سازنده را به دست آوریم و این همان نگرشی است که برای ما حاصل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۴۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

تفکرات سازنده مهمترین غذا برای روح و روان ما استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کاوه برخورداری در مراسم شانزهمین جشن ستارگان آموزش و پرورش نهاوند بیان داشت: همانطور که جسم ما نیاز به تغذیه دارد روح و روان ما نیز نیاز به تغذیه دارد و مهمترین خوراک ذهن این است که ما به دنبال تفکرات سازنده باشیم.

وی با بیان اینکه تفکرات سازنده مهمترین غذا برای روح و روان ما است، گفت: ما می‌توانیم از زندگی افراد بزرگ در تاریخ و تجربه‌های خود این تفکرات سازنده را به دست آوریم و این همان نگرشی است که برای ما حاصل می‌شود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان همدان افزود: دومین چیزی که می‌توان از آن به عنوان خوراک ذهن نام برد «مشورت کردن» است؛ هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که کامل است، بنابراین باید از نظر صاحبنظران و فکر افراد دیگر استفاده کرد.

وی ادامه داد: مورد بعدی برای خوراک ذهنی ما «واقع بینی» است؛ بنابراین در تمام برنامه‌ریزی‌ها یکی از لازمه‌های رسیدن به هدف و رسیدن به موفقیت واقع‌بینی است.

برخورداری اضافه کرد: مورد سوم «انعطاف پذیری» است؛ جهان امروز دائم در حال تغییر و دگرگونی است و با این سرعت تغییری که شاهد آن هستیم، می‌توانیم بگوییم از دوران تحول نیز عبور کرده‌ایم و به دوران پرتحولی رسیده‌ایم.

وی از «ارتباط درست» و «تغییر دید» به عنوان دیگر موارد خوراک ذهنی یاد کرد و در بخش دیگری از سخنان خود استفاده نادرست از تلوزیون و شبکه‌های مجازی را دشمن موفیقت معرفی کرد که می‌توانند وقت گرانبهای ما را به سادگی تلف کنند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان همدان خطاب به دانش آموزان گفت: اگر می‌خواهید در زندگی خود موفق باشید حتما در زندگی خود برنامه ریزی داشته باشید، از منابع مختلف برای ورودی مغز خود استفاده و سعی کنید همواره مغز خود را فعال نگه دارید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات