خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند علم را بزرگ‌ترین سلاح جوانان ما در برابر دشمنان دانست و گفت: باید بپذیریم که امروزه سلاح علم و دانش برای شکست دشمنان، از هرگونه سلاح دیگر اثربخش‌تر و بازدارنده‌تر خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۴۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

بزرگ‌ترین سلاح جوانان ما در برابر دشمنان «علم» استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علیرضا غلامی در شانزهمین جشن ستارگان آموزش و پرورش نهاوند با بیان حدیثی از امام سجاد(ع) اظهار داشت: ما باید قدر نخبگان علمی خود را بدانیم و تا جایی که امکانات ما اجازه می‌دهد در راستای تقویت این عزیزان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه علم در نزد خداوند از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار است، افزود: اولین کلمه ارتباط جبرئیل با پیامبر(ص) کلمه «اقراء» بود که این خود بیانگر مقام علم است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند خاطرنشان کرد: اگر بگوییم دین، دانش و آموزش برای زندگی سعادتمندانه‌ دنیوی و اخروی لازم و ضروری است، سخنی گزاف نگفته‌ایم و این خود بر همگان روشن و آشکار است.

وی علم را بزرگ‌ترین سلاح جوانان ما در برابر دشمنان دانست و بیان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز همواره در سخنان خود بر ضرورت علم‌آموزی تاکید کرده‌اند، باید بپذیریم که امروزه سلاح علم و دانش برای شکست دشمنان، از هرگونه سلاح دیگر اثربخش تر و بازدارنده تر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات