خبرهای داغ:
نماینده مردم شریف نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

درخشش ایران در مجامع علمی بین‌المللی حاصل تلاش دانش‌آموزان و معلمین است

نماینده مردم شریف نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران جزو ۱۵ کشور برتر جهان در تولید علم است، گفت: درخشش ایران اسلامی در مجامع علمی بین‌المللی حاصل تلاش دانش‌آموزان و معلمین شریف آنان است.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۳۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

درخشش ایران در مجامع علمی بین‌المللی حاصل تلاش دانش‌آموزان و معلمین استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام‌نیا در شانزهمین جشن ستارگان آموزش و پرورش نهاوند بیان داشت: درخشش ایران اسلامی در مجامع علمی بین‌المللی حاصل تلاش دانش‌آموزان و معلمین شریف آنان است و طبق بررسی‌هایی که به تازگی انجام پذیرفته است ایران جزو ۱۵ کشور برتر دنیا در تولید علم قرار گرفته است که باعث افتخار و مباهات است.

وی افزود: ما وظیفه داریم فرصت و زمینه‌های پیشرفت دانش‌آموزان را فراهم کنیم تا این استعدادهای بالقوه به فعلیت برسند و شکوفا شوند.

نماینده مردم شریف نهاوند در مجلس شورای اسلامی ظرفیت‌سازی را یکی از کارهای بسیار مهمی دانست و گفت: این مهم باید در جامعه انجام شود تا بتوانیم در برابر هجمه‌های دشمنانی که ۴۰ سال است در حال توطئه کردن علیه کشور ما هستند ایستادگی کنیم.

وی ابراز داشت: تولید علم توسط شما باید به جایگاه واقعی خود که همان توسعه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... است، برسد تا به دنبال آن شاهد ایجاد تحول در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار