خبرهای داغ:
بازیگر همدانی فیلم آژانس شیشه‌ای گفت: همدان، شهر فرهنگی و هنری است و شهری زنده و پویاست که چراغ هنرش باید روشن باشد.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۳۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

همدان شهری زنده و پویا در زمینه هنری است/جشنواره فیلم فجر محدود به تهران نباشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قاسم زارع بازیگر همدانی فیلم‌های آژانس شیشه‌ای و بوی پیراهن یوسف شامگاه پنجشنبه در آئین افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ضمن تبریک ایام اله دهه فجر، اظهار داشت: به عنوان یک همدانی شهر من پتانسیل بسیار بزرگی در زمینه هنر دارد.

وی گفت: این شهر یک شهر هنری و پیشینه‌دار است، این شهر این موضوع را به ما می‌گوید که چه شناسنامه غنی‌ دارد چراکه ما پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین هستیم.

این بازیگر همدانی تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر محدود به تهران نباشد و فیلم‌هایی که بخش‌هایی از آن همزمان با تهران اکران می‌شود در استان‌های دیگر هم اکران شود.

وی با بیان اینکه این اتفاق بسیار خوبی است و در عرصه تئاتر و موسیقی هم این امر انجام شده است، گفت: باید این اتفاقات در طول سال بیشتر وجود داشته باشد.

وی در ادامه افزود: این شهر، شهر فرهنگی و هنری است و شهری زنده و پویاست که چراغ هنرش باید روشن باشد.

زارع تصریح کرد: این حوزه، حوزه اندیشه است اگر این حوزه روشن باشد چراغ سیاست و اقتصاد و... هم روشن خواهد بود و شادی و تفکر و اندیشه در خانواده‌ها بیشتر می‌شود.

وی ابراز داشت: این استان توانایی دارد که حتی در زمینه تولید نیز فعالیت داشته باشد اگر این حوزه‌ها راه بیفتد نیاز به فعالیت بیشتری دارد.

درپایان مراسم (فیلم پاستاریونی)ساخته سهیل موفق اکران شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات