خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید به توان خود و یاری خداوند باور داشته باشیم، گفت: هر جا نگاه به غرب کردیم و حل مشکلات را در گرو ارتباط با دشمنان دانستیم قطعا شکست خواهیم خورد.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۲۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم ۱۲ بهمن و سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در بیرجند، اظهار کرد: ۱۲ بهمن ماه یادآور ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به کشور اسلامی است و افتخار می کنیم این سالروز و یاد شهدا را گرامی داریم.

وی افزود: ایام دهه مبارک فجر همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) است و این روز را به محضر امام عصر (عج) تسلیت عرض می کنیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ۴۰ سال افتخار، اظهار کرد: اولین افتخاری که می توانیم به آن ببالیم و سند مفتخر است پایان ۲ هزار سال پادشاهی طاغوت و شکل گیری حکومت اسلامی است.

نوفرستی تصریح کرد: بعد از ۱۴ قرن امت ایران این لیاقت را پیدا کردند که رهبری الهی و حکومتی بر اساس دین حق به دست آوردند.

وی با اشاره به این که امام راحل دعوت کننده به حق بود، افزود: اسلام که مظلوم و منزوی بود به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت و قانون و مدیریت کشور با استفاده از قرآن و اسلام بنیان گزاری شد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خداوند مردمی که مانند آهن محکم هستند را یاری می کند و کسی که مومن و مانند آهن محکم است، حوادث او را عوض نمی کند.

نوفرستی تصریح کرد: استقلال فرهنگی، سیاسی و حکومت اسلامی از افتخارات انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به این که قبل از انقلاب، ایران و جهان توسط شرق و غرب اداره می شد، افزود: قبل از انقلاب مردم از بیان عنوان مسلمان بودن نگران بودند در حال حاضر خود را مسلمان اسلامی می دانند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنچه در فلسطین، یمن، عراق و سوریه فریاد زده می شود و همه این نهضت ها اسلامی است و انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود بیان می کنند.

نوفرستی خاطرنشان کرد: همه انقلاب ها و نهضت های جهان برگرفته از انقلاب ما است و امت اسلامی به این انقلاب افتخار می کنند.

وی افزود: بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب شده و افتخار به شهادت امروز جلوه می کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مسئله حجاب و عفت اشاره کرد و گفت: رژیم شاهنشاهی سال ها با مسئله حجاب و عفاف مبارزه می کردند اما انقلاب اسلامی این افتخار را دارد که امروز بانوان ما با حجاب در جایگاه های سیاسی نقش آفرینی می کنند.

نوفرستی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ۴۰ سال افتخار به شجاعت و استقلال است، افزود: امام راحل به ما آموخت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند‌.

وی افزود: اگر از یاد خدا غفلت کردید قطعا در تنگناهای زندگی گرفتار خواهید شد و هرگاه دین دار و ولایت مدار بودید آن روز کشور آباد می شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید به توان خود و یاری خداوند باور داشته باشیم، گفت: هر جا نگاه به غرب کردیم و حل مشکلات را در گرو ارتباط با دشمنان دانستیم قطعا شکست خواهیم خورد.

نوفرستی تصریح کرد: عده ای در کشور به ولایت خیانت کردند و می کنند، سر سفره اسلام نشسته اند اما حل مشکلات را در گرو ارتباط با غرب می دانند و این ها خیانت می کنند.

وی با بیان این که هرجا مردم را باور کردیم به رشد و تعالی دست پیدا کردیم، افزود: باران رحمت که بر ما می بارد به برکت وجود مقام معظم رهبری است و باید با ولایت فقیه و ولی عصر مسلمین تجدید عهد کنیم و از این انقلاب محافظت کنیم.

قایم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان می خواستند ما امسال نتوانیم ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیریم اما خدا به ما محبت کرد و در دل ما محبت اسلام و انقلاب را قرار داد تا این انقلاب را حفظ کنیم.

نوفرستی تصریح کرد: شهدا و عالمان دین رسالت خود را انجام دادند و این افتخار امروز در دست ما است و نباید با عملکرد ضعیف بگذاریم دشمن بر ما مسلط شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها