فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ از اجرای بیش از 120 برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در حوزه ها و پایگاه بسیج این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۲۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ اظهار داشت: دهه فجر یادآور شجاعت ها و حماسه آفرینی های ملت عزیز ما در دوران انقلاب اسلامی در مقابل طاغوت و طاغوتیان بود.  

سرهنگ دوم پاسدار عزیز موسایی گفت: همزمان با ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برنامه ای با محوریت گرامیداشت این روز در قالب ایست و تبریک در ورودی شهر چلگرد و برگزاری رژه موتوری از مکان مسجد جامع این شهر تا گلزار شهداء برگزار شد.

وی ضمن اشاره به تشریح برنامه های اجرایی دهه مبارک فجر در این شهرستان گفت: برگزاری یادواره آبروی محله به پاس یاد و نام شهید اله یار فرامرزی، زنگ نمادین انقلاب در واحدهای مقاومت دانش آموزی بصورت متمرکز، برگزاری نشست بصیرتی چهل سالگی انقلاب، نشست فرماندهان حوزه ها و پایگاه و شوراهای حوزه ها با فرمانده سپاه استان، برگزاری جشن های چهل سالگی انقلاب، بر پایی نماز شکر در کلیه مدارس شهرستان، افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی، سرکشی از خانواده شهداء، حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه با سخنرانی فرمانده ناحیه، اجتماع بزرگ فاطمیون در حسینیه محمد رسول الله(ص) شهر چلگرد با حضور خواهران بسیجی و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه های شاخص به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ، حضور باشکوه و منسجم آحاد مردم این شهرستان را در راهپمایی یوم الله 22 بهمن ماه را حرکتی عظیم و انقلابی دانست و این حرکت را نشان از پایبندی مردم عزیز و همیشه در صحنه شهرستان کوهرنگ به ولایت و ارزش ها و آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار شهرستان کوهرنگ همواره در دفاع از آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی پیشگام بوده اند و امسال نیز بسیجیان و پاسداران همگام با این مردم غیور و بصیر، در خلق حماسه بزرگ 22 بهمن تماشایی پرشورتر از سال های گذشته حضور خواهند یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار