احمد کریمی
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان :
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در جمع پاسداران سپاه بوموسی گفت :لحظه به لحظه بر آمادگی دفاعی خود می افزاییم.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۸۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع)هرمزگان، در جمع پاسداران ناحیه مقاومت بوموسی ،ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تلئلو چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تا قبل از انقلاب تمام تلاش دشمن این بودکه انقلاب هرگز به ثمر نرسد اما با عنایت خداوند متعال و هدایت های امام وایثار مردم انقلاب انجام شد وتلاش دشمنان ناکام ماند .

سالاری، افزود: از همان روز های آغازین شاهد توطئه های دشمن بوده ایم، همه اندیشمندان جهان می گفتند که این انقلاب به چهل روز هم نمیرسد و این علما وعمامه بسرها، از حوزه علمیه پا شده اند تا کشور داری کنند! شما را چه به کشور داری.
وی، در ادامه گفت: انقلاب هنوز نفسی چاق نکرده بود که توطئه جنگی را شروع کردند که در آن بیش از ۸۰کشور به حمایت صدامی آمده که میخواست ۴۸ساعت بعد در تهران مصاحبه کند اما باتوکل به خدا از این توطئه هم بسلامت عبور کردیم اما باز هم ما را راحت نگذاشتند وبیش از ۱۷ هزار شهید ترور و بعد از آن هم توطئه پشت توطئه.

سرهنگ سالاری، با اشاره به تهدید های همیشگی دشمن و بولف همیشگی آنها که تمام گزینه ها روی میز است، اما چرادشمن ریسک حمله نظامی را نمی پذیرد، گفت: چون می دانند که این کشور ی که هشت سال با دست خالی به پیروزی رسید امروز به یک ابر قدرت تبدیل شده و امکان جنگ سخت برایشان وجود ندارد ویا به حداقل رسیده است، البته این موضوع به معنای اینکه قدرت ما کافیست ونباید آن را ارتقا دهیم نیست ما با تمسک با آیه شریف واعدوا لهم مستطعتم من قوه که بر سینه ما نقشه بسته لحظه به لحظه بر آمادگی دفاعی خود می افزاییم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، در پایان با اشاره به اصل خود سازی وضرورت آن برای پاسداران وخانواده آنها گفت: باید جامعه را به یک رشد معنوی و بصیرتی ای برسانیم که بتواند دوست ودشمن خود را تشخیص دهد ودر بزنگاه های حساس کشور عمار گونه عمل کنند لذا مجموعه سپاه وبسیج باید به عنوان پرچم دار انقلاب دراین عرصه پرچم داری کند وحضور داشته باشد امروز مجموعه بسیج متعلق به ما نیست بلکه به یک الگوی موفق جهانی تبدیل شده و شما این مهم را به عینه در عراق ، یمن، لبنان، فلسطین وسوریه می توانید ببینید.

 

 

 

ارسال نظرات