خبرگزاری بسیج: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20 از برگزاری تورهای رایگان پیاده گردی با هدف شناساندن ظرفیتهای تاریخی و مذهبی محلات قدیمی و احیای فرهنگ و آداب و رسوم شهر باستانی ری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۶۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 حجت الاسلام معبودی گفت: به مناسبت ایام دهه فجر و به منظور معرفی ظرفیت های تاریخی و مذهبی شهرری، تورهای محله گردی با رویکرد پیاده گردی در محلات با شاخصه اماکن مذهبی و تاریخی برگزار خواهد شد.

 معبودی با اشاره به اینکه شناساندن تاریخچه و آثار تاریخی ری و برپایی تورهای گردشگری باعث شناساندن این شهر تاریخی می شود، افزود: راهنمای گردشگری همراه با شهروندان خواهد بود و توضیحات لازم در خصوص آثار تاریخی ومذهبی موجود در مسیر ارائه می شود.

 وی با  بیان اینکه تورهای رایگان ری گردی نیز در ایام دهه فجر برگزار می شود اظهار داشت : این تورها با هماهنگی ستاد گردشگری منطقه 20 در سطح نواحی یک تا 6 برگزار می شود و شهروندان علاقمند می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 55972118 (مرکز ری شناسی ) تماس بگیرند.

 معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20  ادامه داد: اولین محله گردی روز شنبه13 بهمن ماه در محله شهید غیوری برپا می شود و بازدید از مسجد افضلیه- آرامگاه شیخ صدوق و مقبره تختی از جمله برنامه های این روز است.

 تورهای محله گردی از روز شنبه 13 بهمن آغاز و تا پایان دهه فجر ادامه دارد.

 تورهای رایگان ری به صورت مستمر با بازدید اماکن تاریخی – مذهبی و گردشگری ری از جمله برج طغرل، آتشکده ری، چشمه علی و آرامگاه شیخ صدوق برای شهروندان علاقمند برگزار می شود.

ارسال نظرات