خبرگزاری بسیج: ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره) باقرشهر به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۴۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه روح الله(ره)؛

متن بیانیه به این شرح است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

همه ما می دانیم ایران اسلامی در این سالها حوادث گوناگونی را تجربه کرده است و به یاری صاحب این کشور امام زمان(عج) و تحت منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) دشمنان این کشور یعنی آمریکا(شیطان بزرگ)، انگلیس، اسرائیل و برخی از کشورهای عربی موفق نشدند این درخت تناور انقلاب را حتی تکان بدهند.

 همان طور که در زندگی انسان چهل سالگی به معنی آغاز یک مرحله جدید است؛ در معارف ما هم اگر کسی عمرش از ۴۰ سالگی گذشته باشد دارای کمال عقل است و خدا را شکر انقلاب اسلامی ایران هم به چهل سالگی رسیده است.

اکنون نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) این دهه، دهه پیشرفت و عدالت است و جمهوری اسلامی ایران با توجه به اینکه سنین جوانی خود را سپری می‌کند باید به بیراهه ها، خطرات و مسائل گوناگونی که در پیش دارد توجه کند و بدون توجه به نگاه نا امیدانه دشمنان و منطقه، راه خود را که راه الهی است ادامه دهد.

اکنون مردم غیور و ولایتمدار شهرستان ری، تمام توان و عزم خود را برای حفظ ارزش های مقدس جمهوری اسلامی ایران جزم کرده اند تا مدافع دستاوردهای انقلاب باشند.  

ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) ۹۷/۱۱/۱۱

 

ارسال نظرات