خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اجرای بیش از 200 برنامه توسط سپاه ناحیه تویسرکان در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۳۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

اجرای بیش از 200 برنامه توسط سپاه ناحیه تویسرکان در دهه فجربه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در تویسرکان، بیان داشت: در پیدایش و به وجود آمدن انقلاب اسلامی ایران بی‌تردید معجزه‌ای نهفته است.

وی با بیان اینکه از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌ها و فتنه‌های بیشمار غرب و شرق علیه ملت آغاز شد، اظهار کرد: با این حال نقش ولایت فقیه و مردم در خنثی‌سازی غائله‌هایی از جمله تجزیه طلبان، ترورهای منافقین، کودتای نوژه، هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه سال‌های 78، 88 و 96 بسیار تعیین‌کننده بود و انقلاب حتی با وجود این همه فتنه‌ها جایگاه خود را به جهانیان ثابت کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: تحریم‌های اقتصادی کنونی نیز جزو نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب به سرکردگی آمریکا است که البته از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب تاکنون ادامه دارد.

سرهنگ سیاهوشی از چیره شدن حکومت الله بر حکومت طاغوت به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: گرچه هنوز به آن اهداف آرمانی که باید به طور کامل نرسیده‌ایم اما در یک نگاه مقایسه‌ای ساده، خواهیم دانست دوست و دشمن به پیشرفت‌های چشمگیر این نظام در تمام عرصه‌ها بعد از پیروزی انقلاب اذعان دارند.

وی تصریح کرد: ما در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی، کشاورزی، ورزشی، هوا و فضا، نانوتکنولوژی، زیردریایی و به ویژه قدرت بازدارنگی و نظامی پیشرفت‌های قابل توجهی را شاهد هستیم که به طور قطع قبل از انقلاب یا نداشتیم و یا حرفی برای گفتن در این عرصه‌ها نبود، اما این روزها در خاورمیانه و حتی در جهان سرآمد هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه امروز برخی به دنبال بزک کارهای نکرده رژیم پهلوی هستند، اظهار کرد: این در حالی است که در دوران طاغوتی پهلوی ایرانیان حرفی برای گفتن نداشتند و امور کشور در سایه وابستگی به استکبار رقم می‌خورد.

سرهنگ سیاهوشی در ادامه با بیان اینکه در دهه مبارک فجر بیش از 200 برنامه در قالب 31 عنوان در سطح شهرستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: همایش بزرگ 40 سالگی انقلاب، افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان حوزه مقاومت شهید رجایی و نیز دو سالن ورزشی صالحین، برگزاری، یادواره شهدای شهرستان، نشست ها و کارگاه های جریان شناسی و بصیرتی، پیاده روی خانوادگی، اکران برخی از فیلم های جشنواره عمار، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری و ویزیت رایگان بیماران توسط بسیج جامعه پزشکی بخشی از این برنامه ها در دهه مبارک فجر سال جاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات