خبرهای داغ:
یادواره فرماندهان، سرداران و شهدای گردان ۱۵۴ حضرت علی‌اکبر(ع) با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید مدافع وطن شهید «احمد شوهانی»، در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۲۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

یادواره شهدای گردان ۱۵۴علی اکبر(ع) در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره فرماندهان، سرداران و شهدای گردان ۱۵۴ حضرت علی‌اکبر(ع) امشب با حضور آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) و سپاه ناحیه همدان، جمعی از مسئولین، خانواده های شهدا و ایثارگر، بسیجیان و مردم دارالمومنین همدان در حسینیه امام خمینی(ره)  برگزار شد.

این مراسم با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید مدافع وطن شهید «احمد شوهانی»، که در دفاع از میهن و در جریان درگیری با گروهک تروریستی داعش در نوار مرزی به شهادت رسید همراه بود.

در این مراسم که به همت رزمندگان گردان 154 علی اکبر(ع) تدارک دیده‌ شده با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای این گردان، بر ترویج فرهنگ ایثارو شهادت و همچنین حل مشکلات اقتصادی و معیشتی توسط مسئولین  تاکید شد.

همچنین در این مراسم زمانی از رزمندگان گردان 154 علی اکبر(ع) با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان این گردان ،به بیان خاطراتی از عملیات های این گردان پرداخت.

تجلیل از خانواده های شهدا، اجرای گروه سرود نورالمهدی(عج)  و  توزیع بست ههای فرهنگی از دیگر محورهای این مراسم معنوی بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ گردان ۱۵۴ حضرت علی اکبر(ع) از جمله گردان های موفق لشکر ۳۲ انصار الحسین به شمار می رود که در طول دوران دفاع مقدس رزمندگان آن با از خود گذشتگی و ایثار حماسه هایی ماندگار را آفریدند  و در بیشتر عملیات های مهم به عنوان خط‌شکن عمل کرده و در 16 عملیات و مناطق پدافندی جنوب و غرب کشور مأموریت‌های موفقی داشته است.

گردان ۱۵۴حضرت علی اکبر(ع) ۴ فرمانده و ۶ معاون گردان را در طول دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و شهیدان سید حسین سماواتی، حاج رضا شکری پور، محسن امیدی و بهرام مبارکی از فرماندهان شهید این گردان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات