خبرهای داغ:
نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های بانوان شهرستان سرخه افتتاح شد
کد خبر: ۹۱۰۵۸۷۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج سرخه، نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های بانوان شهرستان سرخه همراه با نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در سرخه برپا می‌شود.
بهمن اخلاقی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سرخه با اشاره به برپایی دو نمایشگاه در سطح شهرستان سرخه، گفت: دومین نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های بانوان شهرستان سرخه همراه با نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی درمحل سالن مدیریت بحران سرخه برگزار می‌شود.
وی افزود: در این نمایشگاه صنایع دستی، محصولات غذایی و لبنی، دستاورد‌های بانوان شهرستان ۴۰ غرفه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد که به همراه فروش و عرضه محصولات می‌باشد.
اخلاقی تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه استفاده از ظرفیت بی‌نظیر توانمندی بانوان شهرستان سرخه در تمامی حوزه‌ها به خصوص صنایع دستی بیان کرد که بانوان چگونه با حضور خود در پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی می‌توانند نقش داشته باشند و همپای سایر تولید کنندگان بزرگ و صنعتی به اقتصاد خانواده و کشور کمک شایانی بنمایند.
رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سرخه عنوان کرد: بخشداری، سپاه ناحیه شهرستان، شورای اسلامی، آموزش و پرورش شهرستان سرخه در برپایی این نمایشگاه همکاری می‌کنند.
بهمن اخلاقی در پایان افزود: این نمایشگاه از دوازدهم لغایت ۱۵ بهمن ۹۷ از ساعت ۸ الی ۲۰ شب پذیرای مردم خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها