فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد

گیلان از معدود استان‌های فاقد موزه دفاع مقدس

فرمانده سپاه قدس گیلان این استان را از معدود استان‌های فاقد موزه دفاع مقدس برشمرد و گفت: به نظر می سد از ظرفیت‌های گیلان در حوزه حفظ و نشر دفاع مقدس به‌قدر کافی استفاده نشده است.
کد خبر: ۹۱۰۵۸۳۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در حاشیه دیدار فرماندهان دوران دفاع مقدس با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در سالن جلسات دفتر امام‌جمعه رشت اظهار کرد: باید با همکاری فرماندهان پیشکسوت و رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در گیلان تحولی در حوزه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه گیلان جزو استان‌هایی است که موزه دفاع مقدس ندارد افزود: به نظر می‌رسد از ظرفیت‌های گیلان در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌قدر کافی استفاده نشده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم همکاری بیشتر پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در جمع‌آوری اسناد و آثار شهدا بیان کرد: بعد از حدود ۳۰ سال از جنگ تحمیلی، آثار و اسناد بسیاری از شهدا به‌راحتی در حال فراموشی هستند و لازم است گام‌های مستحکم‌تری در این راستا برداشته شود تا شرمنده شهدا نشویم.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه همه ضعف‌ها و مشکلات استان با رهنمودهای ارزشمند نماینده ولی‌فقیه قابل‌حل است تصریح کرد: حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکی از ابعادی است که با تعامل بیشتر رزمندگان پیشکسوت و فرماندهان جنگ با رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در گیلان قابل جمع‌بندی است.

وی با اشاره به اینکه هر یک از رزمندگان دوران دفاع مقدس حداقل از یک شهیدی الگو می‌گیرد و با او زندگی می‌کند گفت: شهدا از قدرت بسیار عظیم پایان‌ناپذیر برخوردار هستند و هر رزمنده دوران دفاع مقدس با یاد و خاطره شهدا زندگی روزانه خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار