خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی امسال از اهمیت خاصی برخوردار است و دوستان ودشمنان انقلاب به دهه فجر امسال و جشن های چهل سالگی انقلاب توجه دارند و تمام تلاش و توطئه دشمنان این است که نگذارند این جشن ها برگزار شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۸۳۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی انقلاب اسلامی را هدیه خداوند به مردم  انقلابی کشورمان دانست وافزود: ما همیشه مدیون انقلاب و حضرت امام هستیم و وظیفه بسیار سنگینی در قبال آرمان های امام وشهدا داریم.

وی  یکی از اهداف راهبردی دشمن در جنگ نرم و در مقطع حساس کنونی را ایجاد یاس و ناامیدی از طریق سیاه نمایی و بزرگ کردن مشکلات عنوان و بیان کرد: دشمن می خواهد ارزش های انقلاب را زیر سوال ببرد و دستاوردها و پیشرفت های انقلاب را بی ارزش جلوه دهد و برای رسیدن به این منظور همه امکانات تبلیغاتی و رسانه ای و ماهواره ای خود را پای کار آورده است که وظیفه ما امروز هوشیاری و آگاهی بخشی در مقابل این توطئه خطرناک دشمن است.

رشیدی بر لزوم ایجاد وحدت وهمدلی و اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید و خاطرنشان کرد: امسال 22 بهمن از خیلی جهات مهم و مورد توجه است و علیرغم تبلیغات سوء دشمنان، امسال هم مثل سال های گذشته حضور مردم در صحنه پرشور وتماشایی خواهد بود.

فرمانده سپاه اسکو از برگزاری بیش از 200 نوع برنامه فرهنگی، هنری، تربیتی، روشنگری و بصیرتی و طرح های عمرانی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط این ناحیه خبرداد و گفت: یادواره شهدا، افتتاح طرح ها، میزخدمت، مسابقات فرهنگی و ورزشی و نشست های روشنگری جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از برنامه های مهم سپاه اسکو در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

ارسال نظرات