فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ارتش و سپاه ید واحده هستند گفت: دشمنان به دنبال اختلاف‌افکنی بین ارتش و سپاه هستند اما ما به آن‌ها اعلام می‌کنیم که ارتش و سپاه دو برادر قدرتمند هستند.
کد خبر: ۹۱۰۵۸۱۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

ه گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا-رشت اظهار کرد: یاد حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی باید همواره گرامی داشته شود چراکه آن فقید عالی‌قدر با همراهی مردم توانست این انقلاب را به پیروزی برساند.

وی با تبریک فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این ملت ایران بود که انقلاب اسلامی را حفظ کرد چراکه بلوغ فکری ملت ایران در تاریخ و جهان بی‌نظیر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ارتش و سپاه ید واحده هستند افزود: دشمنان به دنبال اختلاف‌افکنی بین ارتش و سپاه هستند اما ما به آن‌ها اعلام می‌کنیم که ارتش و سپاه دو برادر قدرتمند هستند که در زیر پرچم ولایت همواره درراه دفاع از ملت، نظام اسلامی و کشور پیشگام بوده‌اند.

عبدالله پور بر آمادگی بیش‌ازپیش نیروهای مسلح تأکید کرد و افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باید همواره آماده بوده و برای دفاع از مردم و ارزش‌های اسلامی پیشگام باشند چراکه این آمادگی‌ها موجب ترس دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات