فرماندار شهرستان شاهرود از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان در این شهرستان هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۸۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی صبح امروز در نشست خبری دهه مبارک فجر در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافع حرم به‌ویژه شهدای شهرستان شاهرود و آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی اظهار کرد: ۱۳۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان شاهرود در دهه فجر امسال قابل افتتاح و کلنگ‌زنی است.
وی تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ‌بر ۸۵ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای ۸۳ نفر پیش‌بینی شده است.
فرماندار شهرستان شاهرود ادامه داد: ۱۲۵ پروژه عمرانی با اعتبار قریب به ۷۶ میلیارد تومان و پنج پروژه اقتصادی با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان توسط ۲۶ دستگاه اجرایی در شهرستان شاهرود افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
محمدی گفت: انقلاب اسلامی یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌های دنیا بود که همه لایه‌های زندگی ایرانیان را در بر‌گرفت؛ مردم به لحاظ معیشت در تنگنا بودند و برای آزادی و استقلال، پایه‌ریزی بزرگ‌ترین انقلاب عصر خود را انجام دادند.
وی تصریح کرد: ملت ایران بعد از انقلاب مورد هجمه دنیا قرار گرفت؛ جرقه‌ها را در ماه‌های اولیه دیدیم که قومیت‌ها را تحت‌الشعاع قرار دادند.
فرماندار شهرستان شاهرود گفت: دشمنان برای از بین بردن انقلاب وارد عمل شدند؛ اما مردم به میدان آمدند و تا امروز هزینه دادند.
محمدی اظهار داشت: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تشکیل دولت و مجلس تا امروز به خاطر استقلال و آزادی مورد هجمه‌های مختلفی قرار گرفتیم که گاهی اقتصادی و نظامی بوده است.
وی با تأکید بر اینکه مردم ما با دست خالی، اما توکل وارد مبارزه با دشمنان در جنگ تحمیلی و پیروز میدان شدند، گفت: دشمنان بعد از دفاع مقدس، دنبال گزینه‌های دیگری رفتند و دلار‌های زیادی هم هزینه شد که اگر با جنگ نشد، گزینه‌ای دیگری را پیش رو داشته باشند.
فرماندار شهرستان شاهرود اضافه کرد: دشمنان بعد از دفاع مقدس، صدام ملعون را هم قربانی کردند و همه این‌ها برای ایران و به خطر افتادن منافع ایران بود و تا امروز شاهد بوده‌ایم که از طرق گوناگون فشار وارد آورده و مشکلات مختلف ایجاد کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها