خبرهای داغ:
دبیر اجرایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دهاقان:
دبیر اجرای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دهاقان گفت:حدود 2 هزار برنامه ویژه دهه فجر فاطمی تا کنون به دست ما رسیده که همه این برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۸۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان: دبیر اجرای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در دهاقان افزود: همه دستگاه‌ها و ادارات با همکاری و مشارکت سعی در برپایی برنامه‌های ویژه پیروزی انقلاب دارند تا به دشمنان نشان دهند که ما هرگز مأیوس نمی‌شویم و هرکس وظایف خود را اجرا می‌کند.

وی از برگزاری حدود 2 هزار برنامه در ایام دهه فجر در دهاقان خبر داد و افزود:  حدود 2 هزار برنامه ویژه دهه فجر فاطمی تا کنون به دست ما رسیده که همه این برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

حیدرزاده با اشاره به فجر فاطمی تصریح کرد: تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سبب شده فجر امسال را فجر فاطمی بنامیم و سعی در حفظ حرمت و مقام این بانوی گران‌قدر داشته باشیم و همه برنامه‌ها متناسب با این ایام برگزار شود.

دبیر اجرای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در دهاقان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه دهه فجر تا روز 18 بهمن‌ماه مشکلی ندارد، اما در روزهای بعدی باید حرمت دختر پیامبر گرامی اسلام (س) حفظ شود، زیرا خداوند هم حرمت وی را حفظ کرده است.

وی بیان کرد: نورافشانی دهه فجر طبق سال‌های گذشته برگزار می‌شود اما به سبب ایام شهادت به روز دیگری موکول می‌شود و ایام شهادت نباید سبب شود که چهلمین سالگرد انقلاب فراموش شود و همزمان فجر فاطمی هم برگزار می گردد.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در روستاها  

در ادامه بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان عنوان کرد : پیرامون دهه  مبارک فجر باید مشارکت همه جانبه ای صورت گیرد تا دهه فجری باشکوه برگزار شود و هم‌چنین حرمت ایام شهادت فاطمه زهرا هم حفظ شود تا به اعتقادات لطمه‌ای وارد نشود زیرا انقلاب ایران از دین جدا نیست.

وی برگزاری مراسم گرامیداشت انقلاب را حق روستائیان دانست و تصریح کرد: همه روستاهای دهاقان با همکاری شوراها و دهیاران لیست برنامه‌های خود را اعلام نموده‌اند تا با حضور مسئولان برگزار شود و هیچ روستایی از این مراسم گرامیداشت محروم نیست.

همچنین ایشان با بیان این که نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در روستاها هم برگزار می‌شود ، اذعان کرد: نمایشگاه دستاوردهای 40 سال انقلاب اسلامی ایران در روستاها هم برگزار می‌شود تا با ارزش و عظمت انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها