جانشین فرمانده سپاه استان سمنان:

امروز باید خدمت صادقانه به مردم در رأس امور باشد

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه انسجام ملی مهم‌ترین مؤلفه قدرت ایران است، گفت: امروز باید خدمت صادقانه به مردم در رأس امور باشد.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۸۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ منصور شوقانی در همایش نقش اصناف و بازاریان در دوران انقلاب اسلامی که با حضور اصناف و بازاریان در شبستان اعظم آستان مقدس امام‌زاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای تضعیف انقلاب و کشور اظهار کرد: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، مسأله‌ای که دشمنان روی آن متمرکز شده‌اند تا مانع برگزاری جشن انقلاب شوند، دستاورد‌هایی است که ارکان و مبانی انقلاب داشتند.
وی به چهار مؤلفه قدرت انقلاب که همواره مورد هدف دشمن بوده است، اشاره و تصریح کرد: از قدرت‌های اصلی کشور، انسجام ملی و وحدت بین اقشار، احزاب و گروه‌های سیاسی بوده و انسجام ملی دشمن را عصبانی کرده است.
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از قدرت‌های دیگر نظام اسلامی را قدرت منطقه‌ای و نفوذ بین مردم دانست و گفت: نفوذ منطقه‌ای از دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی است.
شوقانی، افزایش قدرت دفاعی نظام اسلامی را از دیگر مؤلفه‌های قدرت کشور عنوان کرد و افزود: امروز مناطق اطراف کشور با شرایط سختی مواجه هستند و در اطراف کشورمان، بحرانی‌ترین شرایط را از نزدیک می‌بینیم؛ اما کشور ما امن‌ترین نقطه بوده که علاوه بر تجهیزات، اراده مصمم و ایستادگی و مقاومت مردمی در آن دخیل است.
وی به وجود منابع متعدد انرژی در کشور که دشمن را به عصبانیت واداشته است، اشاره و اضافه کرد: مسأله دیگری که دشمن را به کشور حساس کرده، ذخایر، معادن و انرژی است.
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به ضرورت خدمت صادقانه به مردم خاطرنشان کرد: امروز برای تقویت انسجام ملی باید خدمات صادقانه به مردم ارائه کرد
در این همایش نقش اصناف و بازاریان در دوران انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف و دیگر مسؤولان استانی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار