معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از ارسال ۵۵ اثر از سپاه استان سمنان به هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری سپاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۸۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی دیابی اظهار کرد: هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری سپاه هم‌اکنون در تبریز در حال برگزاری بوده و از استان سمنان ۵۵ اثر در این جشنواره ارائه شده است.
وی تصریح کرد: این آثار در رشته‌های عکس، پوستر، نماهنگ، کاریکاتور، شعر، اجرای حماسی و خوشنویسی توسط ۲۲ نفر از پاسداران سپاه استان سمنان به این جشنواره ارسال شده است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان داشت: پس از داوری آثار، مرتضی مطهری‌نژاد در بخش عکاسی، حسن خورشیدی در بخش پوستر، محمد نوروزیان و سجاد نوری در بخش اجرای حماسی حائز رتبه‌های برتر شدند.
دیابی بیان داشت: در این جشنواره از نماهنگ «اسطوره طور» تولیدی گروه تلویزیونی سپاه استان سمنان به تهیه‌کنندگی مهدی دیابی و کارگردانی حسن خورشیدی و تصویربرداری مرتضی مطهری نژاد در قالب آثار برتر سپاه رونمایی شد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: این اثر در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان رونمایی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها