فرمانده سپاه قرچک در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور بیان داشت: با عهد و پیمان با شهدا باید در برگشت از سفر به عنوان سفیران شهدا در شهر اثرگذار باشیم.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۴۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، علی اصغر شهیری فرمانده سپاه قرچک صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور با ابراز اینکه تحمیل جنگ 8 ساله بر کشور ما به خاطر احساس ضعف ما شکل گرفت، گفت: اما به لطف خدا، امروز در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی و با وجود جوانان انقلابی ما در اوج اقتدار و آمادگی به سر می بریم.
وی اضافه کرد: امروز ضعف آن روزها را با تکیه بر ظرفیت های درونی، وجود جوانان پای کار و توجه به مبانی دینی و اعتقادی برطرف کرده ایم و آماده ایم تا جشن 40 سالگی انقلاب را برگزار کنیم.
وی با آغاز سفر راهیان نور را با آغاز دهه فجر 40سالگی انقلاب را تقارن معناداری دانست و افزود: این فرهنگ جهاد و شهادت است که به عنوان یک الگو و یک روش برای اداره کشور و مدیریت جهادی نیاز است و باید نسل به نسل و سینه به سینه به آیندگان به ارث برسد و این فرهنگ جهانی شود.
وی راهیان نور را میثاق امت با ولایت خواند و مطرح کرد: مسافران سرزمین های نور با شهدا پیمان می بندند که قدردان امنیت آسایش امروز باشند.
وی در پایان با ابراز اینکه این فرهنگ شهادت بود که تکفیری ها را در مقابله ما با زمین گیر کرد، خطاب به دانش آموزان بیان داشت: با عهد و پیمان با شهدا باید در برگشت از سفر به عنوان سفیران شهدا در شهر اثرگذار باشیم، راهیان سرزمین های نور هر لحظه آماده جهاد و مبارزه هستند.
گفتنی است 320 دانش آموز پسر قرچکی صبح امروز در قالب 8 دستگاه اتوبوس به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند./انتهای پیام

 

ارسال نظرات