دادستان کل کشور به آستانه اشرفیه سفر می کند

سرهنگ پاسدارحسن حبیبی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آستانه اشرفیه درکمیته اجرایی یادواره سرداران، فرماندهان و ۴۲۶شهید والامقام شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه استقلال، عزت و امنیت مکتب ما مدیون شهداست گفت:اولین نیاز به برگذاری یادواره شهداء ، قدر شناسی از شهیدان و ترویج فرهنگ قدردانی از کسانی است که به مردم و جامعه ما خدمت می کنند.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۴۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، سرهنگ پاسدارحسن حبیبی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آستانه اشرفیه درکمیته اجرایی یادواره سرداران، فرماندهان و ۴۲۶شهید والامقام شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه استقلال، عزت و امنیت مکتب ما مدیون شهداست گفت:اولین نیاز به برگذاری یادواره شهداء ، قدر شناسی از شهیدان و ترویج فرهنگ قدردانی از کسانی است که به مردم و جامعه ما خدمت می کنند.

حبیبی برگزاری یادواره های شهدا را رواج قدرشناسی در جامعه دانست و افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نسل قدرشناسی هستند و قطعا رواج قدرشناسی در ایجاد آرامش در جامعه مهم است اگر کسی در عرصه های صنعت ، کشاورزی ، سیاسی و سایر عرصه ها کاری انجام دهد هنگامی ک بداند مردم قدرشناس او هستند بنابراین ، به خوبی به کشور خدمت می کنند.

وی با تاکید به اینکه استقلال و عزت ، امنیت مکتب ما مدیون شهداست و ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان است، علت بعدی برگزاری یادواره ها رواج فرهنگ ایثار است بیان نمود و اظهار داشت: امروز فرهنگ ایثار دستخوش یک تغییر انحرافی در دنیا شده و در نقطه مقابل آن طرز تلقی و تفسیر صحیحی است ک انقلاب اسلامی ارایه داده است.

وی بیان داشت: تفکر طالبانی ، ارتجاعی ، تکفیری که در دنیا امروز رواج پیدا کرده تفکری است که بنام جهاد و شهادت طلبی انسان های بیگناه راه می کشند و افکار و افراد مخالف را زیر سلطه سیاسی و اقتصادی ، فرهنگی له می کنند و اسلام هراسی را رواج می دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه در پایان از برگزاری یادواره سرداران و ۴۲۶ شهید شهرستان آستانه اشرفیه همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات