امام‌جمعه فردیس گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند انقلاب اسلامی ایران را بشکند و تخریب کند همان‌طور که تاکنون نتوانسته‌اند اقدامی انجام دهند.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۲۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی بابیان اینکه در نظر داریم نسبت به استقرار ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در شهرستان فردیس اقدام کنیم، اظهار کرد: در این راستا لازم است همه ادارات و ارگان‌های مختلف اقدامات لازم را برای تحقق این مهم انجام دهند.

هیچ قدرتی توان تخریب انقلاب اسلامی را ندارد

وی در ادامه بابیان اینکه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان فردیس از چند سال گذشته تشکیل‌شده و جلساتی را در این راستا برگزار کرده است، گفت: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، ستادی مردمی و اجرایی است.

امام‌جمعه فردیس با اشاره به اهمیت تذکرات لسانی در امربه‌معروف و نهی از منکر، افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر باید در چارچوب خود حرکت کند و مردمی اداره شود.

حجت‌الاسلام ایمانی در بخش دیگری با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: اینکه هرچه به چهل برسد به پختگی رسیده، در جامعه به یک عرف تبدیل‌شده است و چهل‌سالگی انقلاب از این باب بسیار مهم و بااهمیت است.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی به شکوفایی و تثبیت رسیده است، خاطرنشان کرد: این مهم نشان می‌دهد که هیچ قدرتی نمی‌تواند این انقلاب را بشکند و تخریب کند همان‌طور که تاکنون نتوانسته‌اند اقدامی انجام دهند.

امام‌جمعه فردیس با اشاره به اینکه دشمنان برای تضعیف جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و هیچ فرصتی را در این راستا از دست نمی‌دهند، افزود: باید با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تحریم‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم و دشمنان را شکست دهیم.

ارسال نظرات