جمعه ۱۲ بهمن برگزار می شود؛

آئین اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآنی محلات در کرج

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی شهرداری کرج از برپایی آئین اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآنی محلات خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با هدف توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۱۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، «وحید قاسمی وند» از برپایی آئین اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآنی محلات خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با هدف توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد.

 آئین اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآنی محلات در کرج

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی شهرداری کرج  افزود: برپایی مسابقات قرآنی در مساجد با رویکرد محله محوری یکی از برنامه های موفق در عرصه فرهنگ تلقی می شود که با همت اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان شهرداری کرج، ستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد البرز و ... به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه ریزی شد.

به گفته قاسمی وند، این دوره از مسابقات در 40 دوره و در 40 مسجد در رده های سنی زیر هشت سال، هشت تا 11 سال، رده سنی 12 تا 18 و رده سنی 19 تا 40 سال است.

وی با اشاره به حضور دکتر سید محمد حسین طباطبایی(علم الهدی) در آئین اختتامیه مسابقات قرآنی محلات، خاطرنشان کرد: آئین تقدیر از نفرات برگزیده این دوره مسابقات روز جمعه (12 بهمن) ساعت 12 ویژه گروه سنی 5 تا 7 سال و 8 تا 11 سال در سالن شهیدان نژاد فلاح برپا می شود.

 رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی شهرداری کرج مطرح کرد: آئین تجلیل از گروه سنی 12 سال به بالا نیز از ساعت 18 و نیم در سالن شهیدان نژاد فلاح روز جمعه (12 بهمن) برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار