خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت : یکی از وظایف ادارات و نهادها در دهه فجر ارائه گزارش فعالیت ها و خدمات انجام شده به مردم است که باید مردم از خدمات ادارات و نهاد ها اطلاع پیدا کنند زیرا که مهمترین مولفه قدرت این کشور حضور مردم در صحنه های مختلف می باشد.
کد خبر: ۹۱۰۵۶۸۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمدی ، امام جمعه طبس در مراسم دیدار مسئولین ادارات و نهاد ها یا امام جمعه شهر طبس به مناسبت دهه فجر گفت : درخت انقلاب ما با خون شهدا آبیاری شده است و امروز این درخت به درخت تنومندی تبدیل شده که در حال فرا گرفتن دنیا است.

محمدی افزود : در زمانی که آمریکا و مستکبرین جهانی در حال چپاول مستعمره های خود در جهان بودند جمهوری اسلامی ایران با انقلاب خود درس عزت و آزادگی و سربلندی را به دنیا داد.

وی خاطر نشان کرد: ما در عرصه سیاسی کشور ،کاملا مستعمره بودیم ولی به برکت انقلاب اسلامی ،مستقل در مسائل داخلی و خارجی شدیم.

امام جمعه طبس گفت: انقلاب اسلامی ما را از آن نظام ظلمانی جهانی که شاه ما نوکر مستکبران جهانی بود در همه عرصه ها آزاد کرد.

محمدی افزود: ولی نعمت ما در این انقلاب مردم هستند ،پس هر جور که می توانیم باید به مردم خدمت کنیم ،در واقع این فرصت را را خداوند به ما داده تا با خدمت به مردم ،رضایت آنان را جلب کنیم.

وی تاکید کرد : یکی از وظایف ادارات و نهاد ها در دهه فجر ارائه گزارش فعالیت ها و خدمات انجام شده به مردم است که باید مردم از خدمات ادارات و نهاد ها اطلاع پیدا کنند زیرا که مهمترین مولفه قدرت این کشور حضور مردم در صحنه های مختلف می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها