جلسه هم اندیشی و نشست صمیمانه فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با فرماندهان حوزه های بسیج جامعه زنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۶۰۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هم اندیشی و نشست صمیمانه فرماندهی و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با فرماندهان حوزه‌های بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س)، فضیلت، فاطمه الزهرا (س)، زینب کبری (س) و ریحانه الرسول در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
در این نشست در خصوص فعالیت‌های بسیج جامعه زنان و نیاز‌ها و اثرگذاری این قشر در جامعه بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری در این نشست در سخنانی با گرامیداشت ایام فاطمیه و چهل سالگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه نقش زنان در جامعه بسیار مهم است و بسیج جامعه زنان یا توجه به این مهم ایجاد شده است بر توجه به نیاز‌های جامعه بانوان و توطئه‌های دشمنان بر علیه این قشر تاثیرگذار تاکید کرد و از فرماندهان خواست برنامه‌های هدفمند و با توجه به نیاز مخاطبین و جامعه و منویات رهبر انقلاب برنامه ریزی و اجرا و به مسجد محوری و توجه به قشر نوجوان و جوان تصریح کرد.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی نیز با ذکر حدیثی بر اهمیت جامعه بانوان و اثرگذاری آنان در جامعه تصریح و بر توجه به معرفت و بصیرت افزایی این قشر در تاثیرگذار بر خانواده و جامعه تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها