در گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی،

حضور مسئولان بسیج فرهنگیان شاهرود در مدارس+ تصاویر

در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرماندهان کانون بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام و معاومت تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود از حلقه های صالحین مدارس شریعت و فجر بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۸۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در کرامگرامی چهل سالگی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، فرماندهان کانون بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام و معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود و مدیر عقیدتی نظارت بسیج فرهنگیان شاهرود از حلقه های صالحین هنرستان شریعت و دبستان فجر سرکشی کرده و با اهدا گل و چفیه از آنها تجلیل کردند.
در این سرکشی ها حجت الاسلام سید رضا مرتضوی در سخنانی با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه توجه به تربیت و بصیرت و معرفت در کنار تعلیم و آموزش بسیار ضروری است گفت: دشمن از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی یا توجه به تاکید امام راحل بر انقلاب فرهنگی در تلاش بودند تا تربیت و بصیرت و معرفت جامعه ما را هدف قرار دهند و در این چهل سال با هجمه نرم خود در این مسیر تلاش های بسیار کرده اند اما حضور معلمان انقلابی و آگاه سبب شده نسل ما روز بروز انقلابی تر و آگاه تر در مسیر اهداف انقلاب حرکت کنند و این جای شکر و سپاس دارد.
سرهنگ ولی الله غلامی نیز در این دیدارها از فعالیت های معلمان بسیجی در تربیت نسلی انقلابی تشکر کرد و گزارشی از فعالیت های حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان در مدارس ارائه نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار