خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در تبریز:
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در کنگره فرهنگ و هنر سپاه در تبریز اظهار داشت: در دوران چهل سالگی انقلاب باید به ذکر دستاوردهای انقلاب بپردازیم، هرچند دستاوردهای نهان و دستاوردهایی که الان خیلی محسوس نباشد، خیلی بیشتر از دستاوردهای محسوس است.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۳۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار حسین محبی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه فرهنگ، خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب این است که انقلاب هندسه فرهنگی جهان را تغییر داده است. جهان در ۳۰۰ سال گذشته به سمتی حرکت می‌کرد که دین را از زندگی مردم حذف کند و محور تمام حرکات جهان را در سطح یک زندگی حیوانی قرار بدهد. انقلاب ما تمام این برنامه‌ریزی و ۳۰۰ سال کار مادی‌گرایان را به هم ریخت و دین را به عرصه زندگی بشر کشاند.

وی ادامه داد: انقلاب در همه عرصه‌هایی که بشر می‌تواند به آنها ورود داشته باشد، دین را ساری و جاری کرد. این یک دستاورد بسیار بزرگ و نکته تقابل دشمنان با ما را تعیین کرد. دشمنان حتی حتی مسیحیت را هم از درون تهی و دستورات این دین را از متون حذف کردند. دشمن الان با ما در جنگ است، اما این جنگ بر سر خاک، آب، دانش و یا اختلافات سیاسی نیست؛ بلکه بر سر همین مسائل است.

سردار محبی اضافه کرد: دشمن خودش را نابود شده تلقی می‌کند و مسیرش را مسدود می‌بیند و بقای خود را در گرو مقابله با انقلاب می‌یابند.
وی ادامه داد: در سال‌های آخر حکومت پهلوی هزینه نظامی دولت ۳۷ درصد بود، اما الان فقط ۳ درصد است. ما قدرت‌مندیم، اما قدرت ما به خاطر سلاح نیست، بلکه عامل اصلی فرهنگ ماست که برگرفته از فرهنگ اسلامی و خون شهداست. تا زمانی که ما در این مسیر حرکت می‌کنیم، پیروزی ازآن ماست.

ارسال نظرات