رئیس کمیسیون عمران مجلس از سفر اعضای این کمیسیون به شهرستان گناباد استان خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۱۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از سفر تعدادی از اعضای کمیسیون عمران مجلس به استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: اعضای این کمیسیون در سفری دو روزه به شهرستان های گناباد و بجستان سفر کردند.

 
محمدرضا رضایی کوچی

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف اصلی سفر اعضای این کمیسیون به شهرستان گناباد، بررسی وضعیت اجرای پروژه های عمرانی و نحوه تخصیص اعتبارات این حوزه است، خوشبختانه روند اجرای پروژه ها مثبت بوده، اما باید حمایت بیشتری در این عرصه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: پروژه های راه آهن و فرودگاه را می توان از مهم ترین پروژه های شهرستان گناباد دانست و اعضای کمیسیون عمران در این سفر از این دو پروژه بازدید خواهند کرد.

افتتاح پروژه فرودگاه گناباد تا پایان سال آینده

در شرایط کنونی بخشی از پروژه فرودگاه گناباد اجرایی شده و این پروژه در مرحله احداث سوله قرار دارد، البته باند فرود هواپیما در این فرودگاه ساخته و امیدواریم این پروژه در سال آینده به بهره برداری برسد

رضایی کوچی ادامه داد: در شرایط کنونی بخشی از پروژه فرودگاه گناباد اجرایی شده و این پروژه در مرحله احداث سوله قرار دارد، البته باند فرود هواپیما در این فرودگاه ساخته و امیدواریم این پروژه تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: پروژه های راه آهن شهرستان گناباد نیز به پیشرفت های قابل قبولی رسیده و امیدواریم روند اجرای پروژه در سال آینده سرعت یابد.

ارسال نظرات