خبرهای داغ:
حبیبی گفت:بدنبال تک نرخی کردن قیمت مرغ هستیم. از میزان ۸۰ تن نیاز استان در حال حاضر ۳۰ تن با نرخ ده هزار تومنی بین فروشگاهها توزیع شده و نهاده هایی با قیمت مناسب در اختیار مرغداران قرار ی داده ایم.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۰۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین،منوچهر حبیبی معان اقتصادی استاندار در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با اشاره به توزیع گوشت مرغ و قرمز بیان کرد:مرغ تعاونی با قیمت ده هزار و پانصد تومان و مرغ آزاد با قیمت دوازده و ششصد در بازار عرضه می شود.
وی گفت:بدنبال تک نرخی کردن قیمت مرغ هستیم. از میزان ۸۰ تن نیاز استان در حال حاضر ۳۰ تن با نرخ ده هزار تومنی بین فروشگاهها توزیع شده و نهاده هایی با قیمت مناسب در اختیار مرغداران قرار ی داده ایم.
معاون امور اقتصادی استاندار اظهار کرد:در خصوص گوشت قرمز با توجه به قاچاق دام، قیمتهای متفاوتی در بازار وجود دارد و قیمت تعادلی ما شامل گوشت منجمد ۲۹ هزارتومانی و گوشت گرم ۳۸ هزار تومانی می باشد.
حبیبی افزود:با توجه به اقدامات دولت در خصوص ورود گوشت قرمز گرم، کشتارگاه زیاران به عنوان کشتارگاه مرکزی تعیین شده که میزان قابل توجهی از گوشت قرمز استان را تامین خواهد کرد. این روند ادامه دارد و برنامه ریزی جدی تا پایان سال جهت تامین مایحتاج مردم به صورت جدی ادامه دارد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها